Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Muzyka to się opłaca / Hotele

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka to się opłaca - Hotele


Obecnie obiekty hotelowe to coś więcej niż tylko wynajem pokoi, to także restauracje, puby, kluby, sale konferencyjne, SPA oraz rekreacja (basen, siłownia, sauna, jacuzzi…) Atrakcyjne oferty pobytów kierowane są zarówno do klientów biznesowych, jak i prywatnych gości hotelowych, kusząc profesjonalną obsługą, przyjazną i relaksującą atmosferą. Jednym z głównych elementów kreujących wizerunek hotelu jest dobrze dobrana muzyka adekwatnie do świadczonych usług w poszczególnych częściach hotelu. Relaksujące dźwięki można usłyszeć podczas zabiegów SPA, dyskretna muzyka towarzyszy w restauracjach, a szybkie bity najnowszych hitów muzycznych w klubach nocnych…
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu.**

69% badanych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu.**

55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gdzie grana jest dobra muzyka.**

48% klientów rozważyłoby wybór innego miejsca na spotkanie w przypadku braku muzyki w hotelu.**

69% gości hotelowych spędzałoby więcej czasu na terenie ogólnodostępnym hotelu, gdyby była tam grana muzyka jaką lubią.**

78% klientów czuje się bardziej zrelaksowana słuchając muzyki w hotelu.**

Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat).*

52% klientów jest bardziej lojalnych w stosunku do hotelu, jeśli ten odtwarza muzykę, którą lubią.**

61% gości hotelowych jest skłonnych do spożywania większej ilości jedzenia i napojów, jeśli w restauracji hotelowej jest grana muzyka, którą lubią.**

73% właścicieli pubów i barów uważa, że muzyka w lokalu wpływa na wzrost sprzedaży i dochodów.**

86% klientów słysząc lubianą muzykę w lokalu, chętniej zostaje dłużej.*

Znaczenie muzyki dla klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody, TNS OBOP, maj 2010

Music Works for You - www.musicworksforyou.com

Value gap
Podpisz umowę