Obecnie obiekty hotelowe to coś więcej niż tylko wynajem pokoi, to także restauracje, puby, kluby, sale konferencyjne, SPA oraz rekreacja (basen, siłownia, sauna, jacuzzi…) Atrakcyjne oferty pobytów kierowane są zarówno do klientów biznesowych, jak i prywatnych gości hotelowych, kusząc profesjonalną obsługą, przyjazną i relaksującą atmosferą. Jednym z głównych elementów kreujących wizerunek hotelu jest dobrze dobrana muzyka adekwatnie do świadczonych usług w poszczególnych częściach hotelu. Relaksujące dźwięki można usłyszeć podczas zabiegów SPA, dyskretna muzyka towarzyszy w restauracjach, a szybkie bity najnowszych hitów muzycznych w klubach nocnych…
75% gości hotelowych
lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu.**
69% badanych
uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu.**
55% gości hotelowych
preferuje spotkania z klientami w miejscach gdzie grana jest dobra muzyka.**
48% klientów
rozważyłoby wybór innego miejsca na spotkanie w przypadku braku muzyki w hotelu.**
69% gości hotelowych
spędzałoby więcej czasu na terenie ogólnodostępnym hotelu, gdyby była tam grana muzyka jaką lubią.**
78% klientów
czuje się bardziej zrelaksowana słuchając muzyki w hotelu.**
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom
(76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat).*
52% klientów
jest bardziej lojalnych w stosunku do hotelu, jeśli ten odtwarza muzykę, którą lubią.**
61% gości hotelowych
jest skłonnych do spożywania większej ilości jedzenia i napojów, jeśli w restauracji hotelowej jest grana muzyka, którą lubią.**
73% właścicieli
pubów i barów uważa, że muzyka w lokalu wpływa na wzrost sprzedaży i dochodów.**
86% klientów
słysząc lubianą muzykę w lokalu, chętniej zostaje dłużej.*
Znaczenie muzyki dla klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody, TNS OBOP, maj 2010
Music Works for You - www.musicworksforyou.com