Dobrze dobrana muzyka umila czas pobytu nie tylko w sklepach, restauracjach, podczas zabiegów kosmetycznych czy też na siłowni. Ma ona również istotny wpływ na nastrój i pozwala rozładować emocje pacjentów oczekujących na wizytę lekarską, kreuje atmosferę i pogłębia doznania odwiedzających galerie sztuki czy muzea. Muzyka jednoczy rzesze fanów podczas imprez sportowych oraz zwiększa produktywność i efektywność pracowników w miejscu pracy.
86% pacjentów gabinetów
lekarskich uważa, że muzyka odtwarzana w poczekalni pomaga im się bardziej zrelaksować.
74% pacjentów
czuje mniejsze zdenerwowanie słuchając muzyki w poczekalni.
80% badanych
uważa, że oczekiwanie na wizytę lekarską wydaje się krótsze słuchając muzyki.
79% odwiedzających
galerie, muzea jest zdania, że muzyka tła dodatkowo pogłębia doznania i emocje towarzyszące wystawom.
73% gości muzeów
uważa, że muzyka kreuje idealną atmosferę wystawy.
82% fanów
czerpie więcej przyjemności z imprez sportowych słuchając muzyki.
70% fanów
sportu jest zdania, że atmosfera podczas imprez sportowych nie byłaby tak dobra bez muzyki.
69% wielbicieli
sportu bardziej integruje się z pozostałymi uczestnikami imprez gdy grana jest muzyka.
71% oczekujących
na połączenie telefoniczne lubi słuchać muzyki.
85% pracowników
jest bardziej zrelaksowanych w miejscu pracy gdy grana jest muzyka.
71% pracowników
chciałoby mieć możliwość słuchania muzyki podczas pracy.
69% właścicieli
lokali poleca odtwarzanie muzyki w celu wzrostu produktywności i efektywności pracowników.
Źródło: Music Works for You - www.musicworksforyou.com