Odpowiednia muzyka w salonie urody, to relaks, miła atmosfera i niezapomniany nastrój, który przeniesie odwiedzających go klientów do świata marzeń. W codziennej pogoni z pracy do domu, w życiu pod presją naglących terminów i obowiązków, wizyta w salonie urody staje się ucieczką do oazy spokoju. Dobrze dobrana muzyka w czasie zabiegów gwarantuje klientom chwilę wytchnienia i zapomnienia.
78% kobiet
odwiedzających salon urody wyżej ceni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe cztasopisma. *
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom
(76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat). *
20% regularnych
gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka. *
66% właścicieli zakładów kosmetycznych
oraz 62% właścicieli solariów wierzy, że obecność muzyki zachęca klientów do odwiedzania ich lokali i spędzania w nich więcej czasu. **
W 65% badanych
lokali muzyka jest odtwarzana przez większość czasu.**
86% klientów
deklaruje, że podoba im się muzyka odtwarzana w salonach urody.*
2/3 klientów
twierdzi, że dobra muzyka pozwala im się skutecznie zrelaksować podczas zabiegów.*
80% klientów
twierdzi, że muzyka kreuje idealną atmosferę w salonie.***
61% właścicieli
salonów jest zdania, że pracownicy są bardziej wydajni gdy gra muzyka.***
81% właścicieli
salonów jest przekonanych, że muzyka wprawia pracowników w lepszy nastrój.***
90% właścicieli
salonów zgadza się z tym, że dobra muzyka w lokalu przynosi większe zyski.***
Music Works for You - www.musicworksforyou.com
Badanie wartości muzyki, TNS OBOP, maj 2011
Znaczenie muzyki dla klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody, TNS OBOP, maj 2010