Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

16 - 31 grudnia 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
Piersi Balkanica
2
Martin Garrix Animals
3
DVBBS & Borgeous Tsunami
4
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
5
Pitbull feat. Kesha Timber
6
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
7
Claydee Sexy Papi
8
Remady & Manu L. Holidays
9
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
10
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
11
PH Electro Run Away
12
Bodybangers feat. Tony T Break My Stride
13
Donatan ft. Cleo My Słowianie
14
TAITO Bounce!
15
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
16
Calvin Harris feat. Ayah Marar Thinking About You
17
Scooter Maria (I Like It Loud)
18
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
19
Valerio M & Tony La Rocca ft Kiello Enamoradaa
20
Mario Bischin Macarena
21
Avicii You Make Me
22
Fly Project Toca Toca
23
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
24
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
25
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
26
Kalwi & Remi ft. Ewa Jach Pragnę Cię
27
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
28
Jorrgus & Crump Na Zabawie
29
Storm Queen Look Right Through (2013)
30
Inna feat. Daddy Yankee More Than Friends
31
2 Unilimited Get Ready (2013 Version)
32
East Clubbers ft. BBK Don't give up (moving on up)
33
Red Lips To co nam było
34
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
35
Mike Candys feat. Evelyn & Tony T Everybody
36
Sak Noel I am the Law
37
Tradelove The Race
38
Lissat & Voltaxx Closer To Me
39
MR Harmoszku Oczy
40
Manian & Floorfilla Just Another Night (Anthem 4)
41
Zbuku Torreador Bitów
42
Wham! Last Christmas
43
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
44
Extazy Możesz płakać
45
Romano & Sapienza Call Me
46
Playboys Myśle o Tobie 2013
47
David No Fuck & Vnalogic Bounce Bitch
48
After Party Bujaj się
49
C-BooL fr. Ricardo Munoz We Can't Get Enough
50
Quintino & Blasterjaxx Puzzle

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022