Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1 - 15 stycznia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Piersi Balkanica
2
Martin Garrix Animals
3
Pitbull feat. Kesha Timber
4
DVBBS & Borgeous Tsunami
5
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
6
Claydee Sexy Papi
7
Fly Project Toca Toca
8
Donatan ft. Cleo My Słowianie
9
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
10
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
11
Remady & Manu L. Holidays
12
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
13
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
14
Mario Bischin Macarena
15
PH Electro Run Away
16
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
17
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
18
Bodybangers feat. Tony T Break My Stride
19
TAITO Bounce!
20
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
21
Avicii You Make Me
22
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
23
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
24
Calvin Harris feat. Ayah Marar Thinking About You
25
Sak Noel I am the Law
26
Steve Aoki, Chris Lake, & Tujamo Boneless
27
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
28
Weekend Ona tańczy dla mnie
29
Mike Candys feat. Evelyn & Tony T Everybody
30
Wet Fingers & mandee Bajo Bongo
31
Bodybangers Sunshine Day (2013)
32
Valerio M & Tony La Rocca ft Kiello Enamoradaa
33
Jamal Peron
34
Britney Spears Work Bitch
35
Tiesto Red Lights
36
Scooter Maria (I Like It Loud)
37
Pudzian Band Cala sala
38
Master Blaster How Old Are You 2014
39
DJ Bobo ft. Manu-L Somebody Dance With Me
40
Marcin Siegienczuk Sąsiadka z boku
41
Global Deejays Kids
42
DJ Samuel Kimko La Zumbera
43
2 Unilimited Get Ready (2013 Version)
44
Tradelove The Race
45
Inna ft. Yandel In Your Eyes
46
Flo Rida How I feel
47
Red Lips To co nam było
48
Storm Queen Look Right Through (2013)
49
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
50
Manian & Floorfilla Just Another Night (Anthem 4)

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022