Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1-15 lipca 2010 r.
Wykonawca Tytuł
1
Stromae Alors on Dance
2
David Guetta Memories
3
Yolanda be cool We no speak americano
4
Lady GaGa Alejandro
5
Movetown Girl You know it's true
6
Robert M & Dirty Rush Super Bomb
7
David Guetta Gettin' Over You
8
Tiesto Ft. Nelly Furtado Who Wants To be Alone
9
Dan Balan Chica Bomb
10
David Guetta Sexy Bitch
11
Edward Maya ft. Vika Jigulina Stereo Love
12
Junior Caldera ft. Sophie Ellis Bextor Can't fight this feeling
13
Inna 10 Minutes
14
Kelly Rowland ft. David Guetta Commander
15
Daniel Bovie & Roy Rox Love Me
16
Lady GaGa Bad Romance
17
Ke$ha Tik Tok
18
Rihanna Te amo
19
Katy Perry ft. Snoop Dogg California Gurls
20
Tom Boxter ft. Antonia Morena
21
John Dahlback ft. Elodie Bingo
22
Monopol Zodiak na Melanżu
23
Dr Alban vs Sash! Hello South Africa
24
Lady GaGa ft. Beyonce Telephone
25
Monopol Lans
26
Antoine Clamaran Live Your Dreams
27
Enrique Iglesias I like it
28
Tiesto & Sneakysoundsystem I will be here
29
Bernasconi & Farenthide She is a Nympho
30
Mark Oh United
31
The Black eyed Peas Rock that Body
32
Robert M. ft. Nicco Dance Hall Track
33
Bob Sinclar I Wanna
34
Monopol Zodiak
35
Remady P&R No superstar
36
Sidney Samson ft. Wizzard Sleeve Riverside (Let's go)
37
Rihanna Rude Boy
38
Cascada Pyromania
39
Kombii Gdzie jesteś dziś
40
Darius & Finlay Show me 10
41
Loona Vamos a La Playa
42
Tiesto feat. CC Sheffield Escape me
43
Kylie All The Lovers
44
Shakira Waka Waka (This time for Africa)
45
The Black eyed Peas I gotta feeling
46
Keri Hilson I like
47
Timbaland with Katy Perry If We Ever Meet Again
48
Chuckie & LMFAO Let the Bass kick in Miami…
49
The Pussycat Dolls Hush Hush
50
The Black eyed Peas Imma be

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022