Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

17 maja - 24 maja 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Fly Project Toca Toca
2
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
3
Shakira Dare (La La La)
4
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
5
Pharrell Happy
6
Pitbull feat. Kesha Timber
7
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
8
Calvin Harris Summer
9
Donatan ft. Cleo My Słowianie
10
Clean Bandit ft. Jess Glynne Rather Be
11
Inna feat. J. Balvin Cola Song
12
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
13
Klingande Jubel
14
Avicii Addicted to you
15
R3hab & NERVO & Ummet Ozcan Revolution
16
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
17
Claydee Mamacita Buena
18
Mario Bischin Morena
19
Mr.Probz Waves
20
Pitbull feat. Jennifer Lopez and Claudia Le We Are One (Ole Ola)
21
DVBBS & Borgeous Tsunami
22
Remady & Manu L. Holidays
23
Tiesto Red Lights
24
Remady & Manu L. In My Dreams
25
The Chainsmokres #Selfie
26
Piersi Balkanica
27
Martin Garrix Animals
28
Route 94 My Love
29
Mario Bischin Macarena
30
Elena feat. Glance Mamma Mia
31
Robin Thicke feat. T.I., Pharrell Blurred Lines
32
Sigma Nobody To Love
33
DaDa Life Born to Rage
34
Duke Dumont feat. Jax Jones I Got U
35
Claydee Sexy Papi
36
Kiesza Hideaway
37
Afterparty Nie daj życiu się
38
Bodybangers Pum Up The Jam
39
Wet Fingers Bajo Bongo
40
Emil Lassaria feat. Caitlyn Baila
41
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
42
Ummet Ozcan Raise Your Hands
43
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
44
ATB ft. Stanfour Face To Face
45
Bakermat One Day (Vandaag)
46
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
47
PH Electro feat. Andy Reznik Gloria
48
Sak Noel I am the Law
49
Isabela Isabela
50
Armin Van Buuren Save My Night

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022