Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

02 czerwca - 08 czerwca 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
2
Shakira Dare (La La La)
3
Fly Project Toca Toca
4
Pharrell Happy
5
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
6
Calvin Harris Summer
7
Clean Bandit ft. Jess Glynne Rather Be
8
Mario Bischin Morena
9
R3hab & NERVO & Ummet Ozcan Revolution
10
Inna feat. J. Balvin Cola Song
11
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
12
Pitbull feat. Kesha Timber
13
Remady & Manu L. In My Dreams
14
Pitbull feat. Jennifer Lopez and Claudia Le We Are One (Ole Ola)
15
Claydee Mamacita Buena
16
Donatan ft. Cleo My Słowianie
17
Piersi 07 zgłoś się
18
Mr.Probz Waves
19
Route 94 My Love
20
DVBBS & Borgeous Tsunami
21
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
22
Klingande Jubel
23
Mario Bischin Macarena
24
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
25
Avicii Addicted to you
26
Gisele & bob Sinclar Heart Of Glass
27
Duke Dumont feat. Jax Jones I Got U
28
Elena feat. Glance Mamma Mia
29
Ummet Ozcan Raise Your Hands
30
Dada Life ft. Sebastian Bach Born to Rage
31
Tiesto Red Lights
32
Magic System ft. Chawki Magic in The Air
33
Slayback Fuck It
34
Kiesza Hideaway
35
The Chainsmokres #Selfie
36
Donatan ft. Cleo Cicha woda
37
C-Bool feat. Ricardo Munoz So Much Better
38
Piersi Balkanica
39
Vengaboys 2 Brazil!
40
TJR & VINAI Bounce Generation
41
Remady & Manu L. Holidays
42
Ola Jackie Kennedy
43
Robin Thicke feat. T.I., Pharrell Blurred Lines
44
Afterparty Nie daj życiu się
45
Isabela Isabela
46
Ricky Martin feat. Jennifer Lopez & Wisin Adrenalina
47
PH Elecetro feat. Andy Reznik Gloria
48
Cash Cash Overtime
49
DJ Antoine Light It Up
50
Ed Sheeran Sing

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022