Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

22 września - 28 września 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Deorro Five Hours
2
Shakira Dare (La La La)
3
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
4
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
5
Calvin Harris Summer
6
Kiesza Hideaway
7
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
8
Pitbull ft. John Ryan Fireball
9
Fly Project Toca Toca
10
Route 94 My Love
11
Elena feat. Glance Mamma Mia
12
Oliver$ feat. Jimi Jules Pushing On
13
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
14
Arash feat. T-Pain Sex Love Rock N Roll
15
Duke Dumont Won't look back
16
Magic! Rude
17
Mario Bischin Morena
18
Sigma Nobody To Love
19
Donatan & Cleo (gość Enej) Brac
20
Clean Bandit ft. Jess Glyne Rather Be
21
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
22
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
23
After Party Nie daj życiu się
24
After Party Bananowa Agnieszka
25
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
26
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
27
Pitbull featuring Jennifer Lopez and Claudia Le We Are One (Ole Ola)
28
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
29
Donatan ft. Cleo My Słowianie
30
Jess Glynne Right Here
31
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
32
Mrozu ft. Tomson Jak nie my to kto
33
CamaSutra Chcę Cię Mieć Na Chwilę
34
Example One More Day (Stay With Me)
35
ZHU Faded
36
Mr. Probz Waves
37
Bakermat One Day (Vandaag)
38
Anna Frontczak Tak mocno
39
Tiesto ft. Mathew Koma Wasted
40
Coldplay A Sky Full Of Stars
41
Clean Bandit Extraordinary
42
Geo Da Silva & Jack Mazzoni Awela Hey
43
Joker & Sequence Alee się wstydzę
44
The Chainsmokers #Selfie
45
Kiesza Giant In My Heart
46
The Namesakes meet Savage feat. Asia Ash Only You 2014 (30th Anniversary)
47
Psirico ft. Pitbull Lepo Lepo
48
NRD1 vs Giancula Motta & Dr. Space ft. Sam Work
49
Nico & Vinz Am I Wrong
50
Miachael Jackson A Place With No Name

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022