Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

29 września - 05 października 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
2
Deorro Five Hours
3
Kiesza Hideaway
4
Shakira Dare (La La La)
5
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
6
Pitbull ft. John Ryan Fireball
7
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
8
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
9
Elena feat. Glance Mamma Mia
10
Duke Dumont Won't look back
11
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
12
Fly Project Toca Toca
13
Calvin Harris Summer
14
Route 94 My Love
15
ZHU Faded
16
Magic! Rude
17
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
18
After Party Bananowa Agnieszka
19
Sigma Nobody To Love
20
Arash feat. T-Pain Sex Love Rock N Roll
21
Jess Glynne Right Here
22
After Party Nie daj życiu się
23
Oliver$ feat. Jimi Jules Pushing On
24
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
25
Mario Bischin Morena
26
CamaSutra Chcę Cię Mieć Na Chwilę
27
Grzegorz Hyży & Tabb Wstaję
28
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
29
Geo Da Silva & Jack Mazzoni Awela Hey
30
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
31
Secondcity I Wanna Feel
32
Example One More Day (Stay With Me)
33
Miachael Jackson A Place With No Name
34
Bakermat One Day (Vandaag)
35
Taylor Swift Shake It Off
36
Iggy Azalea, Rita Ora Black Widow
37
Mario Bischin Macarena
38
Mr. Probz Waves
39
Clean Bandit Come Over
40
Sigma feat. Paloma Faith Changing
41
Long & Junior Tańcz tańcz tańcz
42
Nico & Vinz Am I Wrong
43
Psirico ft. Pitbull Lepo Lepo
44
Donatan & Cleo ft. Kamil Bednarek Ten Czas
45
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
46
Coldplay A Sky Full Of Stars
47
Kalimero Daj Mi Usta, Daj Mi Uda
48
Extazy Dziewczyna Idealna
49
NRD1 vs Giancula Motta & Dr. Space ft. Sam Work
50
Tomy Novy feat. Amadeas Nothing Lasts Forever

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022