Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

03 listopada - 09 listopada 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
2
ZHU Faded
3
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
4
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
5
Deorro Five Hours
6
Pitbull ft. John Ryan Fireball
7
Kiesza Hideaway
8
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
9
Timmy Trumpet & Savage Freaks
10
Shakira Dare (La La La)
11
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
12
Elena feat. Glance Mamma Mia
13
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
14
Duke Dumont Won't look back
15
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
16
Fly Project Toca Toca
17
Magic! Rude
18
Route 94 My Love
19
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
20
David Guetta ft. Sam Martin Dangerous
21
Mario Bischin ft. Donk Sexy Mama
22
Clean Bandit Come Over
23
Ale Mendoza Ft. Alex Avino Esta Noche
24
Sak Noel, DJ Kuba & Neitan ft. Mayra Veronica No Boyfriend
25
Jess Glynne Right Here
26
Alle Farben feat. Graham Candy She Moves
27
Calvin Harris Summer
28
Mr. Probz Waves
29
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
30
Example One More Day (Stay With Me)
31
Secondcity I Wanna Feel
32
ATB pres. Flanders Behind
33
Nico & Vinz Am I Wrong
34
Piersi Zero 7 zgłoś się
35
Psirico ft. Pitbull Lepo Lepo
36
Mirami Amore Eh Oh!
37
Czadoman Ruda tańczy jak szalona
38
Vance Joy Riptide
39
Avicii The Days
40
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
41
Aron Chupa I'm an Albatraoz
42
Yello vs Hardfloor Vicious Games 2010
43
Jay Hardway Bootcamp
44
Watermat Bullit
45
Sigma feat. Paloma Faith Changing
46
Paul Van Dyk For an Angel 2009
47
Miami Kidz feat. Dat Dude Wanna 2night
48
Sia Chandelier
49
Don Diablo Any Time
50
Shaun Baker X

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022