Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

22 grudnia - 28 grudnia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
2
ZHU Faded
3
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
4
Pitbull ft. John Ryan Fireball
5
Timmy Trumpet & Savage Freaks
6
David Guetta ft. Sam Martin Dangerous
7
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
8
Robin Schulz & Jasmine Thompson Sun goes down
9
Deorro Five Hours
10
Czadoman Ruda tańczy jak szalona
11
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
12
Elena feat. Glance Mamma Mia
13
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
14
Fly Project Toca Toca
15
Shakira Dare (La La La)
16
Magic! Rude
17
Route 94 My Love
18
Meghan Trainor All About That Bass
19
Shaggy feat. Mohombi, Faydee & Costi I Need Your Love
20
Pitbull feat. Ne-Yo Time Of Our Lives
21
Claydee ft. Nikki Lee Chiki Chiki
22
Peter Gelderblom & Randy Colle Feat. Dominica Gotta Let U Go (2014)
23
Kiesza Hideaway
24
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
25
Iggy Azalea, Rita Ora Black Widow
26
Tove Lo+B31:C44 Habits (Stay High)
27
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
28
The Namesakes meet Savage feat. Asia Ash Only You 2014 (30th Anniversary)
29
After Party Bananowa Agnieszka
30
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
31
Avicii The Days
32
Djane HouseKat feat. Rameez Girls in Luv
33
Clean Bandit Come Over
34
Sak Noel, DJ Kuba & Neitan ft. Mayra Veronica No Boyfriend
35
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
36
Michael Jackson A Place With No Name
37
Alesso ft. Tove Lo Heroes (We Could Be)
38
Calvin Harris feat. Ellie Goulding Outside
39
Troy Dark You Gotta Get Down
40
Deorro & Dirty Audio Feat. iE-z Hit It
41
Duke Dumont Won't look back
42
After Party Tańczę tak jak umiem
43
ItaloBrothers & Floorfilla feat. P. Moody One Heart
44
Coldplay A Sky Full Of Stars
45
Ariana Grande Break free
46
Sia You're Never Fully Dressed Without
47
Lucas & Steve Featuring Bethany Blinded
48
Mrozu Poza Logiką
49
Coolers ft. Krzysztof Skiba Aty Aty!
50
Moonway Guys Balkanich Trump

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022