Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

06 lipca 2015 r. - 12 lipca 2015 r.
Wykonawca Tytuł
1
Tiesto & KSHMR ft. Vassy Secrets
2
Aron Chupa I'm an Albatraoz
3
Lost Frequencies Are You With Me
4
Chawki feat. Dr. Alban It's My Life
5
Deorro feat. Dycy and Adrian Delgado Perdoname
6
Gromee ft. Wurld Follow You
7
Major Lazer x DJ Snake ft. MO Lean On
8
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
9
Mario Bischin Loca
10
Alfons Ganjaman
11
Phillip George Wish You Were Mine
12
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
13
Adam Lambert Ghost Town
14
Power Play Co ma być to będzie
15
Timmy Trumpet & Savage Freaks
16
MIG Wymarzona
17
Galantis Runaway (U and I)
18
Czadoman Ruda tańczy jak szalona
19
Martin Solveig & GTA Intoxicated
20
Veegas Klaszcz i śpiewaj
21
Remady & Manu-L ft. J-Son Livin'La Vida
22
Cecillia Gayle & Dj Sanny J La Pipera
23
MIG Słodka wariatka
24
Klingande featuring Broken Back RIVA (Restart The Game)
25
Zenek Martyniuk i Edward Hulewicz Za zdrowie Pań
26
Deorro and Chris Brown Five More Hours
27
Piękni i Młodzi & Playboys Wyśmienicie
28
Mark Ronson feat. Bruno Mars Uptown Funk!
29
DJ Antoine feat. Akon Holiday
30
B-Qll Mój S.O.S.
31
Weekend Wypijemy popłyniemy
32
After Party Nie daj życiu się
33
Jorrgus Ona ma coś w sobie
34
Maroon 5 ft. Nicki Minaj Sugar
35
Fragma Toca me (2015)
36
Blonde feat. Melissa Steel I Loved You
37
Avicii Waiting For Love
38
After Party Nie będę pracował będę imprezował
39
ZHU Faded
40
Avicii The Nights (Remix)
41
MeGustar Na okraglo
42
Pitbull ft. John Ryan Fireball
43
C-BooL Lepszy Bit
44
Crew 7 Money for nothing
45
Power Play NajPiękne
46
Geo Da Silva & Jack Mazzoni Na Ru Ney
47
Last Night Liar
48
Kygo Stole The Show
49
Elena feat. Glance Mamma Mia
50
Spada & Elen Levon Cool Enough

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022