Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

26 października 2015 r. - 01 listopada 2015 r.
Wykonawca Tytuł
1
Alvaro Soler El Mismo Sol
2
Robin Schulz ft. Francesco Yates Sugar
3
Nicky Jam y Enrique Iglesias El Perdon
4
Avicii Waiting For Love
5
Lost Frequencies feat. Janieck Devy Reality
6
Felix Jaehn, Jasmine Thompson Ain't Nobody (Loves Me Better)
7
Calvin Harris + Disciples How Deep Is Your Love
8
Anna Naklab Supergirl
9
Rico Bernasconi & Tuklan feat A-Class & Sean Ebony Eyes
10
Omi Hula Hoop
11
Adam Lambert Ghost Town
12
David Gueatta & Showtek ft. Magic & Sonny Sun Goes Down
13
Savicky Przez twe oczy zielone
14
Extazy Balujemy dziś w domu
15
Nils van Zandt ft. Mayra Veronica Party Crasher
16
Sigala Easy Love
17
Will Sparks ft. Luciana Sick Like That
18
Major Lazer x DJ Snake ft. MO Lean On
19
Mario Bischin Niezapomniana
20
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bue Bailando
21
Payboys Gfajna jest ta dziewczyna
22
Dj Sanny J feat. Ice Mc Fire
23
Gesek Na leżąco, na siedząco
24
Elena ft. Danny Mazo Senor Loco
25
Marek Gwiazdowski Ona Jedyna
26
DJ Samuel Kimko Toca Loca
27
Sak Noel, Luka Caro, Ruben Rider feat. Sito Pinga
28
Scaramouche feat. Coral Je Voyage
29
Tiesto & KSHMR ft. Vassy Secrets
30
Felix Jaehn Book of Love
31
MIG Wymarzona
32
Chawki feat. Dr. Alban It's My Life
33
ZHU x AlunaGeorge Automatic
34
Donatan ft. Cleo My Słowianie
35
Philip George & Anton Powers Alone No More
36
Thomas Scheffler vs. Mossy Wonderful Life
37
Kordian Dziewczyna z gór (remix)
38
Sergey Smile feat. Joeboe Save Tonight
39
Sobota gość. Piotr Klatt Jedwab
40
John Dahlback Raven
41
Maxx Dance & Crump I tak kocham cię
42
Adele Hello
43
Lost Frequencies Are You With Me
44
Jorrgus Wiem jaka jesteś
45
Avicii For A Better Day
46
Years & Years King
47
Soleo Za górami za lasami
48
After Party Zjem Cię na śniadanie
49
Jason Derulo Try me
50
Akcent & Kroppa Skradłaś wszystko

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022