Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

21 listopada 2017 r. - 27 listopada 2017 r.
Wykonawca Tytuł
1
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
2
Aron Chupa & Little Sis Nora Llama In My Living Room
3
Mario Bischin Mulatka
4
Sławomir Miłość w Zakopanem
5
Burak Yeter Echo
6
Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber Despacito
7
Piękni i Młodzi Przeznaczeni
8
Shakira Me Enamore
9
Classic Ja dla Ciebie, Ty dla mnie
10
Axwell, Ingrosso More Than You Know
11
Boys Moja kochana
12
Alan Walker The Spectre
13
J Balvin & Willy William Mi Gente
14
Captain Jack In The Army Now
15
Mig Lalunia
16
Bobi Niebiańskie oczy
17
After Party Dzisiaj Ty jutro ja
18
Michael Jackson Thriller
19
Ed Sheeran Perfect
20
Shakira feat. Nicky Jam Perro Fiel
21
P!nk What About Us
22
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
23
C-BooL feat. Giang Pham DJ Is Your Second Name
24
Kokab Got U (Ready or Not)
25
Calvin Harris feat. Pharrell Williams, Katy Perry Feels
26
Zanoza Kalinka Party
27
Ofenbach Be Mine
28
Filatov & Karas Time Won't Wait
29
Ed Sheeran Shape Of You
30
Boyfriend Jadą na zabawę
31
Blondee & Roberto Mozza My Heart Goes Boom
32
Jax Jones ft. Demi Lovato, Stafflon Don Instruction
33
Top Girls Nie będę Twoja
34
Enej Zagubiony
35
Gromee ft. Lukas Meijer Without You
36
2Magic Rysa na szkle
37
Denis First & Reznikov One & One
38
Portugal. The Man Feel It Still
39
Yuga and Mr. Saccardo I Wanna Dance With Somebody
40
Leslie Grace & Becky G Diganle
41
Jonas Blue We Could Go Back
42
Martin Solveig Feat. Alma All Stars
43
Jerome & Eric Chase feat. Michelle Hord Crush
44
Zsak Give Me Your Love
45
CamaSutra Do nieba bram
46
Olav Basoski ft. Spyder Waterman 2017
47
Disciples On My Mind
48
Camasutra Porwij mnie
49
Mejk Dzisiaj Cię ukradnę
50
Joker & Sequence Pasujesz do mnie

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022