Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

05 grudnia 2017 r. - 11 grudnia 2017 r.
Wykonawca Tytuł
1
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
2
Sławomir Miłość w Zakopanem
3
Aron Chupa & Little Sis Nora Llama In My Living Room
4
Piękni i Młodzi Przeznaczeni
5
Ed Sheeran Perfect
6
Axwell, Ingrosso More Than You Know
7
Alan Walker The Spectre
8
Classic Ja dla Ciebie, Ty dla mnie
9
J Balvin & Willy William Mi Gente
10
Mario Bischin Mulatka
11
Captain Jack In The Army Now
12
Jennifer Lopez feat. Wisin Amor Amor Amor
13
Shakira Me Enamore
14
Burak Yeter Echo
15
Camila Cabello feat. Young Thug Havana
16
Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber Despacito
17
Joker & Sequence Granat i zawleczka
18
Whigfield Saturday Night (2k17 Remix)
19
Boys Moja kochana
20
Zanoza Kalinka Party
21
C-BooL feat. Giang Pham DJ Is Your Second Name
22
Avicii ft. Rita Ora Lonely Together
23
Ofenbach Be Mine
24
Shakira feat. Nicky Jam Perro Fiel
25
Gromee ft. Lukas Meijer Without You
26
Portugal. The Man Feel It Still
27
Federico Scavo Otherside
28
Filatov & Karas Time Won't Wait
29
Mig Lalunia
30
Denis First & Reznikov One & One
31
DJ Khaled feat. Rihanna & Bryson Tiller Wild Thoughts
32
Blondee & Roberto Mozza My Heart Goes Boom
33
DJ Mairee Papapa
34
Major Lazer ft. Amber Coffmann Get Free
35
Leslie Grace & Becky G Diganle
36
Flo Rida ft. Maluma Hola
37
After Party Dzisaij Ty jutro ja
38
Michael Jackson Thriller
39
Boyfriend Jadą na zabawę
40
Jax Jones ft. Demi Lovato, Stefflon Don Instruction
41
Bobi Niebiańskie oczy
42
Extazy Tylko Ona i ja
43
Effect PRAWDA
44
CamaSutra Do nieba bram
45
Babert Fly Up to the Sky
46
Enjoy Czasoprzestrzeń
47
Nicki Na jedną chwilę
48
Paul Jockey feat ruben Coco Ladies Night
49
DJ Kuba & Neitan Bring The House
50
Becky G feat. Bad Bunny Mayores

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022