Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

06 lutego 2018 r. - 12 lutego 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
2
Sławomir Miłość w Zakopanem
3
Ed Sheeran Perfect
4
Jax Jones fest. Ina Wroldsen Breathe
5
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
6
Brave I Just Called To Say I Love You
7
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
8
Camila Cabello feat. Young Thug Havana
9
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
10
Axwell, Ingrosso More Than You Know
11
J Balvin & Willy William Mi Gente
12
Lost Frequencies & Zonderling Crazy
13
Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber Despacito
14
Bayer Full Blondyneczka (2018)
15
Axwell/Ingrosso ft. Trevor Guthrie Dreamer
16
Alan Walker The Spectre
17
Arash Feat. Helena Dooset Daram
18
Aron Chupa & Little Sis Nora Llama In My Living Room
19
Avicii ft. Rita Ora Lonely Together
20
Tujamo & Sidney Samson Riverside (Reloaded)
21
Rita Ora Anywhere
22
Cristian Poow ft. Dessy Slavova Sing It Back
23
DJ Khaled feat. Rihanna & Bryson Tiller Wild Thoughts
24
Maluma ft. Nego do Borel Corazon
25
Fifth Harmony x Pitbull Por Favor
26
Top Girls Zakochana
27
Nicola Fasano & Alex Guesta Feat. Mohombi Another Round
28
PeWeX Da Da Da
29
Portugal. The Man Feel It Still
30
Lili & Levelon Cicha Woda
31
Pesho & Dave Bo feat. Will Jay Lemon Tree
32
Filatov & Karas feat. Rada Lirika
33
Playboys Dotykać, całować
34
Dua Lipa New Rules
35
Jax Jones ft. Demi Lovato, Stefflon Don Instruction
36
Captain Jack In The Army Now
37
B-Qll Tak, tak Żono moja
38
Enej Zagubiony
39
Maroon 5 Wait
40
Dejw Malinowy Smak
41
Picco feat. Lunascope Broke
42
Filatov & Karas Time Won't Wait
43
P!nk What About Us
44
Shakira Me Enamore
45
Sławomir Ni mom hektara
46
DJ Antonio Out My Mind
47
Justin Timberlake Say Something
48
After Party Bananowa Agnieszka
49
C-BooL feat. Giang Pham DJ Is Your Second Name
50
Caleidescope feat. Nik Felice Lady

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022