Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

17 kwietnia 2018 r. - 23 kwietnia 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
C-BooL Wonderland
2
Shanguy La Louze
3
Brave I Just Called To Say I Love You
4
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
5
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
6
After Party Zawsze moja wina
7
Gromee ft. Lukas Meijer Light Me Up
8
Sławomir Miłość w Zakopanem
9
Long & Junior Co ja robię
10
Arash Feat. Helena Dooset Daram
11
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
12
DJ Antonio Out My Mind
13
Joker & Sequence Dziewczyna ta
14
Rita Ora Anywhere
15
Cassey Doreen Candela
16
David Guetta, Martin Garrix & Brooks Like I Do
17
Sigala feat. Paloma Faith Lullaby
18
Extazy Noc taka czarna
19
Lost Frequencies & Zonderling Crazy
20
Jax Jones feat. Ina Wroldsen Breathe
21
Ofenbach vs Lack Of Afro feat. Wax & Herbal Party
22
Maruv & Boosin Drunk Groove
23
Eratox Przeznaczenie
24
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
25
Jorrgus Oczy Twe
26
Loverboy W aucie się nie jara
27
Filatov & Karas Kid At Heart
28
J Balvin & Willy William Mi Gente
29
Kalwi & Remi feat. Joe Killington Unbreakable
30
Sean Paul & David Guetta feat. Becky G Mad Love
31
Shantel Bo jesteś Naj
32
Marta Gałuszewska Nie mów mi nie (Why don't we go)
33
Gesek Najpiękniejsza
34
Top Girls Zakochana
35
Camasutra Tego chcesz
36
Sting & Shaggy Don't Make Me Wait
37
Axwell/Ingrosso ft. Trevor Guthrie Dreamer
38
Luka Rosi A Ty bądź
39
Veegas Bo jak nie teraz to kiedy
40
Calvin Harris & Dua Lipa One Kiss
41
Camila Cabello feat. Young Thug Havana
42
Dropout No Scrubs
43
David Guetta & Sia Flames
44
Alan Walker The Spectre
45
Shakira Me Enamore
46
Marshmello & Anne-Marie Friends
47
Global Deejays Hey Girl (Shake it)
48
Soleo Ona nie jest ruda
49
DJ Kuba & NeItan ft. Skytek Jungle Jane
50
Playboys Dotykać, całować

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022