Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

01 maja 2018 r. - 07 maja 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
Shanguy La Louze
2
C-BooL Wonderland
3
Brave I Just Called To Say I Love You
4
Gromee ft. Lukas Meijer Light Me Up
5
After Party Zawsze moja wina
6
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
7
DJ Antonio Out My Mind
8
Łobuzy Oczy jak pińć złoty
9
Maruv & Boosin Drunk Groove
10
David Guetta, Martin Garrix & Brooks Like I Do
11
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
12
Ofenbach vs Lack Of Afro feat. Wax & Herbal Party
13
Sławomir Miłość w Zakopanem
14
David Guetta & Sia Flames
15
Arash Feat. Helena Dooset Daram
16
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
17
Long & Junior Co ja robię
18
Rita Ora Anywhere
19
J Balvin & Willy William Mi Gente
20
Calvin Harris & Dua Lipa One Kiss
21
Sean Paul & David Guetta feat. Becky G Mad Love
22
Extazy Noc taka czarna
23
Jax Jones feat. Ina Wroldsen Breathe
24
Joker & Sequence Dziewczyna ta
25
Cassey Doreen Candela
26
Loverboy W aucie się nie jara
27
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
28
Red Queen Mówisz, że mnie kochasz
29
Shantel Bo jesteś Naj
30
Sting & Shaggy Don't Make Me Wait
31
Veegas Bo jak nie teraz to kiedy
32
Lost Frequencies & Zonderling Crazy
33
Luka Rosi A Ty bądź
34
DJ Kuba & NeItan ft. Skytek Jungle Jane
35
Soleo Ona nie jest ruda
36
Mig Lalunia
37
Bruno Mars ft. Cardi B Finesse
38
Camasutra Tego chcesz
39
Sigala feat. Paloma Faith Lullaby
40
Leandro Da Silva Samba De Janeiro
41
Timmy Trumpet & Savage Dejavu
42
Gary Caos Smoke everyday
43
Boyfriend Z nami tańcz
44
Burak Yeter Crash
45
Alfons Simpsonwave
46
Axwell/Ingrosso ft. Trevor Guthrie Dreamer
47
Global Deejays Hey Girl (Shake It)
48
Gesek Najpiękniejsza
49
Twisterz Back It In
50
Jorrgus Oczy Twe

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022