Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1-15 marca 2011 r.
Wykonawca Tytuł
1
Rihanna Only Girl (in the World)
2
Afrojack Ft. Eva Simons Take Over Control
3
The Nycer ft. Deeci Losing Control
4
The Black Eyed Peas The Time (Dirty Bit)
5
Shakira ft. Dizzee Rascal Loca
6
Duck Sauce Barbara Streisand
7
David Guetta ft. Rihanna Who's That Chick?
8
Tim Berg (Seek) Bromance
9
Martin Solveig ft. Dragonette Hello
10
Jeniffer Lopez ft. Pitbull On the Floor
11
Milk & Sugar vs Vaya Con Dios Hey (Nah Neh Nah)
12
C-Bool ft. Isabelle Body & Soul
13
Mirami ft. Vova Zilvova Sexualna
14
Yolanda Be Cool & Dcup We no speak americano
15
Boney M Barbara Streisand (The Most wanted Woman)
16
Swedish House Mafia One (Your Name)
17
Inna Sun is up
18
Pitbull feat T-Pain Hey Baby (Drop It To The Floor)
19
Swedish House Mafia ft. T. Tempah Miami 2 Ibiza
20
Shakira Waka Waka (This time for Africa)
21
Sebastian Drums & Avicii My Feeling For You
22
Far East Movement ft. The Cataracs & Dev Like G6
23
Lolita Joli Garcon
24
Alexis Jordan Happiness
25
Tiesto vs Dipio ft. Busta Rhymes C'mon (Catch 'Em by surprise)
26
Tom Boxe ft. Antonia Morena
27
Armin Van Buuren ft. Christian Burns This Light between us
28
Rihanna ft. Drake What's my Name
29
Dan Balan Justify Sex
30
David Guetta ft. Chris Willis & LMFAO & Fergie Gettin' Over You
31
Taio Cruz ft. Kylie Higher
32
Robert M All Day all Night
33
Rico Bernasconi vs Vaya Con Dios Nah Neh Nah
34
Zero Bania u Cygana
35
Remady ft. Craig David Do It On My Own
36
Peter Luts Rain
37
Enrique Iglesias ft. Ludacris & DJ Frank E Tonight
38
Avicii Street Dancer
39
David Guetta ft. Akon Sexy Bitch
40
Remady Feat Manu-I Give Me A Sign
41
Stars on 45 45
42
Eric Prydz Niton (The Reason)
43
The Shapeshifters She Freaks
44
Tom Novy ft. Lima Now or never (2011)
45
David Guetta ft. Kid Cudi Memories
46
Usher More
47
Pitbull Bon, bon
48
Pewex vs. Stachursky Taki Jestem
49
Armin Van Buuren vs. Sophie Ellis-Bextor Not Giving Up On Love
50
Enrique Iglesias I like it

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022