Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

01-15 lutego 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
Lykke Li I follow Rivers
2
Pitbull feat. Christina Aguilera Feel This Moment
3
Mario Bischin Macarena
4
Weekend Ona tańczy dla mnie
5
DJ Assad feat. Mohombi & Craig David & Greg Addicted
6
Avicii, Nicky Romero I Could Be The One
7
Will I Am Feat. Britney Scream & Shout
8
PSY Gangnam Style
9
Michel Telo Bara Bara
10
DJ Antoine vs Mad Mark Broadway
11
Ewelina Lisowska W strone słońca
12
Remady ft. Manu L Higher Ground
13
Bingo Players feat. Far East Movement Get Up (Rattle)
14
Gusttavo Lima Balada (Tche tcherere tche tche)
15
Arash feat. Sean Paul She makes me go
16
Rihanna Diamonds
17
Wiley ft. Skepta, JME & Ms D Can You Hear Me?
18
Avicii & Lenny Kravitz SuperLove
19
Swedish House Mafia (ft. John Martin) Don't You Worry Child
20
Pitbull Don't stop the Party
21
Tacabro Asi Asi
22
BBX Making Luv
23
Asaf Avidan One Day/Reckoning Song
24
Dj Sanny J Feat. Ice Mc & Neon Alegria
25
Alien Cut & Dino Brown ft. Vivian B Love Me Boy
26
Cariprit Fiesta
27
Hi-Fi Bujaj się tak
28
Alex Ferrari Guere Guere
29
Tomcraft Loneliness 2K13
30
Tom Forester & Kava Groove Move Your Feet
31
Florence & The Machine Spectrum
32
Calvin Harris feat. Florence Welch Sweet Nothing
33
Pulsedriver Lookout Weekend 2012
34
1950 feat Ruby Blu Follow Me
35
Tujamo & Plastik Funk Who
36
Weekend Za każdą chwilę
37
Ewelina Lisowska Nieodporny rozum
38
Michel Telo Ai Se Eu Te Pego
39
La Familia Loca vs. Gabry Ponte Imaginate
40
Bruno Mars Locked Out Of Heaven
41
TJR Ode To Oi
42
R.I.O. feat. Nicco Party Shaker
43
2 Elements Tell Me Boy
44
Rafał Brzozowski Tak Blisko
45
David Guetta (feat. Taped Rai) Just One Last Time
46
Carly Rae Jepsen Call Me Maybe
47
Burns Lies
48
Michael Mind Project feat. Dante Thomas Nothing Lasts Forever
49
Kissy Hey Boy
50
FloRida Let it Roll

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022