Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1 - 15 listopada 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
Piersi Balkanica
2
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
3
Martin Garrix Animals
4
Claydee Sexy Papi
5
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
6
Remady & Manu L. Holidays
7
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
8
Mario Bischin Macarena
9
PH Electro Run Away
10
Inna feat. Daddy Yankee More Than Friends
11
Ellie Goulding Burn
12
Calvin Harris feat. Ayah Marar Thinking About You
13
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
14
Red Lips To co nam było
15
Weekend Ona tańczy dla mnie
16
DJ Bobo ft. Manu-L. Somebody Dance With Me
17
Fergie, Q-Tip, GoonRock A Little Party Never Killed Nobody
18
DJ Samuel Kimko La Zumbera
19
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
20
DVBBS & Borgeous Tsunami
21
Mike Candys feat. Evelyn & Tony T Everybody
22
Pitbull feat. Kesha Timber
23
Jorrgus & Crump Na Zabawie
24
Naughty Boy feat. Sam Smith La La La
25
Manyus Feat. Eclissi Di Soul Stayin alive
26
Inna Be my Lover
27
Bodybangers feat. Tony T Break My Stride
28
David Guetta feat. Ne-Yo & Akon Play Hard
29
Jason Derulo ft. 2 Chainz Talk Dirty
30
Serebro Mi Mi Mi
31
MBrother Trebles 201
32
Lady Gaga Applause
33
Russ Chimes Turn Me Out
34
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
35
Avicii You Make Me
36
Dj BoBo Volare
37
The Wanted We Own The Night
38
Britney Spears Work Bitch
39
Icona Pop All Night
40
Michel Telo Bara Bara
41
After Party Bujaj się
42
Rihanna Right Now
43
DJ Samuel Kimko Boom2Boom
44
Weekend Za każdą chwilę
45
2 Elements Shimmy Shake
46
Marcin Siegienczuk Martini z lodem
47
East Clubbers 2 the Moon and back (2013 reload)
48
Wally Lopez (ft. Jamie Scott) You Can't Stop The Beat
49
MBrother Trebles 2K9
50
C-BooL fr. Ricardo Munoz We Can't Get Enough

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022