Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

29 marca - 04 kwietnia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Fly Project Toca Toca
2
Pitbull feat. Kesha Timber
3
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
4
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
5
Piersi Balkanica
6
Pharrell Happy
7
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
8
DVBBS & Borgeous Tsunami
9
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
10
Martin Garrix Animals
11
Donatan ft. Cleo My Słowianie
12
Bodybangers Pum Up The Jam
13
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
14
Tiesto Red Lights
15
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
16
Klingande Jubel
17
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
18
Remady & Manu L. Holidays
19
Claydee Sexy Papi
20
Tacabro vs DJ Matrix feat. Kenny Ray I Love Girls
21
Avicii Addicted to you
22
DaDa Life Born to Rage
23
Inna ft. Yandel In Your Eyes
24
Calvin Harris Summer
25
R3hab & NERVO & Ummet Ozcan Revolution
26
Isabela Isabela
27
Clean Bandit ft. Jess Glynne Rather Be
28
Robin Thicke feat. T.I. Pharrell Blurred Lines
29
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
30
DJ Fresh VS Jay Fay Feat. Ms Dynamite Dibby Dibby Sound
31
David Guetta ft. Skylar Grey Shot Me Down
32
The Chainsmokres #Selfie
33
Ricky Martin feat. Jennifer Lopez & Wisin Adrenalina
34
Armin Van Buuren Save My Night
35
Claydee Mamacita Buena
36
PH Electro Run Away
37
Avicii ft. Aloe Blacc Wake me up!
38
Mario Bischin Macarena
39
Margaret Wasted
40
Duke Dumont feat. Jax Jones I Got U
41
AM2PM So Bad
42
Mirami ft. Danzel Upside down
43
Global Deejays Kids
44
Wet Fingers Bajo Bongo
45
Daft Punk feat. Pharrell Williams Get Lucky
46
Hardwell & Dyro feat. Bright Lights Never Say Goodbye
47
Emil Lassaria feat. Caitlyn Baila
48
Matush ft. Nick Sinckier Keep Pushing On
49
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
50
Kim Cesarion Undressed

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022