Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

05 kwietnia - 11 kwietnia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Fly Project Toca Toca
2
Pitbull feat. Kesha Timber
3
Shakira feat. Rihanna Can't Remember To Forget You
4
Faul & Wad Ad vs. Pnau Changes
5
Showtek. feat. We Are Loud & Sonny Wilson Booyah
6
DVBBS & Borgeous Tsunami
7
DJ Antoine vs Mad Mark feat. B-Case & U-Jean House Party
8
Pharrell Happy
9
Avicii Addicted to you
10
Donatan ft. Cleo My Słowianie
11
Piersi Balkanica
12
Martin Garrix & Jay Hardway Wizard
13
Tiesto Red Lights
14
Klingande Jubel
15
Martin Garrix Animals
16
Calvin Harris & Alesso feat. Hurts Under Control
17
Bodybangers Pum Up The Jam
18
R3hab & NERVO & Ummet Ozcan Revolution
19
DaDa Life Born to Rage
20
Calvin Harris Summer
21
Remady & Manu L. Holidays
22
Claydee Mamacita Buena
23
Claydee Sexy Papi
24
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
25
Clean Bandit ft. Jess Glynne Rather Be
26
Avicii feat Dan Tyminski Hey Brother
27
Tacabro vs DJ Matrix feat. Kenny Ray I Love Girls
28
Isabela Isabela
29
Ricky Martin feat. Jennifer Lopez & Wisin Adrenalina
30
Zedd (feat. Hayley Williams of Paramore) Stay The Night
31
DJ Fresh VS Jay Fay Feat. Ms Dynamite Dibby Dibby Sound
32
Emil Lassaria feat. Caitlyn Baila
33
TAITO Bounce!
34
Showtek & Justin Prime ft. Matthew Koma Cannonball (EarthQuake)
35
Wet Fingers Bajo Bongo
36
David Guetta ft. Skylar Grey Shot Me Down
37
AM2PM So Bad
38
Martin Garrix & Firebeatz Helicopter
39
Armin Van Buuren Save My Night
40
The Chainsmokres #Selfie
41
Remady & Manu L. In My Dreams
42
Global Deejays Kids
43
Sak Noel I am the Law
44
Mike Candys feat. Maury Miracles
45
Max Farenthide Lily
46
Afrojack (feat. Spree Wilson) The Spark
47
DVBBS & VINAI Raveology
48
Mario Bischin Macarena
49
DJ Bobo & Mike Candys Take Control
50
Dimitri Vegas & Like Mike vs DVBBS & Borgeous Stampede

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022