Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

20 październia - 26 października 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
2
ZHU Faded
3
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
4
Deorro Five Hours
5
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
6
Kiesza Hideaway
7
Shakira Dare (La La La)
8
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
9
Pitbull ft. John Ryan Fireball
10
Elena feat. Glance Mamma Mia
11
Magic! Rude
12
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
13
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
14
Duke Dumont Won't look back
15
Fly Project Toca Toca
16
Route 94 My Love
17
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
18
Clean Bandit Come Over
19
David Guetta ft. Sam Martin Dangerous
20
Calvin Harris Summer
21
Sigma Nobody To Love
22
Sigma feat. Paloma Faith Changing
23
Coldplay A Sky Full Of Stars
24
Jess Glynne Right Here
25
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
26
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
27
The Magician feat. Years and Years Sunlight
28
Mr. Probz Waves
29
After Party Bananowa Agnieszka
30
Psirico ft. Pitbull Lepo Lepo
31
Michael Jackson A Palce With No Name
32
Robin Schulz & Jasmine Thompson Sun goes down
33
Focus Oddam serce w dobre ręce
34
Impress Maleńka
35
Secondcity I Wanna Feel
36
Extazy Dziewczyna idealna
37
Example One More Day (Stay With Me)
38
Martin Tungevaag Wicked Wonderland
39
Semitoo & Marc Korn ft. CVB & Orry Jackson Holiday
40
Iggy Azalea, Rita Ora Black Widow
41
Djane HouseKat feat. Rameez Girls in Luv
42
The Chainsmokers #Selfie
43
DJ Valdi Feat. Ethernity Sax On The Beach
44
Sia Chandelier
45
R3HAB & VINAI How We Party
46
Taylor Swift Shake It Off
47
Alle Farben feat. Graham Candy She Moves
48
Mrozu ft. Tomson Jak nie my to kto
49
Nico & Vinz Am I Wrong
50
Mario Bischin Morena

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022