Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

08 grudnia - 14 grudnia 2014 r.
Wykonawca Tytuł
1
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
2
ZHU Faded
3
Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz Prayer in C
4
Deorro Five Hours
5
Pitbull ft. John Ryan Fireball
6
Robin Schulz & Jasmine Thompson Sun goes down
7
David Guetta (ft. Sam Martin) Lovers on the Sun
8
David Guetta ft. Sam Martin Dangerous
9
Elena feat. Glance Mamma Mia
10
Timmy Trumpet & Savage Freaks
11
Calvin Harris (featuring John Newman) Blame
12
Dr. Kucho! & Gregor Salto Can't Stop Playing
13
Fly Project Toca Toca
14
Kiesza Hideaway
15
Shakira Dare (La La La)
16
Oliver Heldens & Becky Hill Gecko (Overdrive)
17
Czadoman Ruda tańczy jak szalona
18
Magic! Rude
19
Sak Noel, DJ Kuba & Neitan ft. Mayra Veronica No Boyfriend
20
Sheppard Geronimo
21
Avicii The Days
22
Route 94 My Love
23
Djane HouseKat feat. Rameez Girls in Luv
24
Pitbull feat. Ne-Yo Time Of Our Lives
25
Avicii feat. Nile Rodgers, Adam Lambert Lay Me Down
26
Duke Dumont Won't look back
27
Meghan Trainor All About That Bass
28
Alesso ft. Tove Lo Heroes (We Could Be)
29
Donatan & Cleo (gość Enej) Brać
30
Tove Lo Habits (Stay High)
31
Clean Bandit Come Over
32
N-Trigue ft. Flo Rida Neverland
33
MIG Wymarzona
34
Michael Jackson feat. Justin Timberlake Love Never Felt So Good
35
After Party Bananowa Agnieszka
36
Chocolate Puma & Firebeatz I Can't Understand
37
Ariana Grande Break free
38
Michael Jackson A Place With No Name
39
The Magician feat. Years and Years Sunlight
40
Faydee Can't Let Go
41
Oliver $ feat. Jimi Jules Pushing On
42
David Guetta & Showtek feat. Vassy Bad
43
Waze & Odyssey & R. Kelly Bump & Grind 2014
44
After Party Tańczę tak jak umiem
45
Mrozu Poza Logiką
46
Glassesboys feat. Snoop Dogg & Mandy Ventri Carbon Copy
47
Digital Mode Analog Love
48
Funkaholics ft. Nathalie Feels So Good (Mr. Root Remix)
49
The Namesakes meet Savage feat. Asia Ash Only You 2014 (30th Anniversary)
50
Taylor Swift Shake It Off

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022