Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

09 listopada 2015 r. - 15 listopada 2015 r.
Wykonawca Tytuł
1
Alvaro Soler El Mismo Sol
2
Felix Jaehn, Jasmine Thompson Ain't Nobody (Loves Me Better)
3
Calvin Harris + Disciples How Deep Is Your Love
4
Nicky Jam y Enrique Iglesias El Perdon
5
Robin Schulz ft. Francesco Yates Sugar
6
Lost Frequencies feat. Janieck Devy Reality
7
Avicii Waiting For Love
8
Imany Don't Be So Shy
9
David Gueatta & Showtek ft. Magic & Sonny Sun Goes Down
10
Omi Hula Hoop
11
Rico Bernasconi & Tuklan feat A-Class & Sean Ebony Eyes
12
Adam Lambert Ghost Town
13
Tiesto & KSHMR ft. Vassy Secrets
14
Dj Sanny J feat. Ice Mc Fire
15
Mario Bischin Niezapomniana
16
Philip George & Anton Powers Alone No More
17
Sigala Easy Love
18
Will Sparks ft. Luciana Sick Like That
19
Lost Frequencies Are You With Me
20
Anna Naklab Supergirl
21
Savicky Przez twe oczy zielone
22
Adele Hello
23
ZHU x AlunaGeorge Automatic
24
Adam Lambert Another Lonely Love
25
Maxx Dance & Crump I tak kocham cię
26
Weekend Każdą noc i każdego dnia
27
Milano Baśka Barbara
28
Extazy Balujemy Dziś w domu
29
Sak Noel, Luka Caro, Ruben Rider feat. Sito Pinga
30
Olly Murs Kiss Me
31
Years & Years King
32
Axwell Ingrosso Sun Is Shining
33
Micar This Time Is My Life
34
Fun Factory Let's Get Crunk
35
Scaramouche feat. Coral Je Voyage
36
Sarsa Indiana
37
Kordian Dziewczyna z gór (remix)
38
Felix Jaehn ft. Polina Book of Love
39
Micar This Time Is My Life
40
Major Lazer x DJ Snake ft. MO Lean On
41
Crew 7 Luv 4 Luv
42
Mister Night Studniówka
43
Philip George Wish You Were Mine
44
Jason Derulo Try me
45
Loverboy Zróbmy sobie fotę
46
DJ Samuel Kimko Toca Loca
47
Marek Gwiazdowski Ona Jedyna
48
Cristian Marchi Feat. Max C Second Chance
49
Niko Noise Moom Bah (Boom Boom Boom)
50
David Guetta ft. Sia & Fetty Wap Bang My Head

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022