Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

30 listopada 2015 r. - 06 grudnia 2015 r.
Wykonawca Tytuł
1
Alvaro Soler El Mismo Sol
2
Robin Schulz ft. Francesco Yates Sugar
3
Imany Don't Be So Shy
4
Nicky Jam y Enrique Iglesias El Perdon
5
Adele Hello
6
Lost Frequencies feat. Janieck Devy Reality
7
Calvin Harris + Disciples How Deep Is Your Love
8
Micar This Time Is My Life
9
Felix Jaehn ft. Polina Book of Love
10
Felix Jaehn, Jasmine Thompson Ain't Nobody (Loves Me Better)
11
Adam Lambert Ghost Town
12
Nils van Zandt ft. Mayra Veronica Party Crasher
13
Savicky Przez twe oczy zielone
14
Basto Hold You
15
Rico Bernasconi & Tuklan feat A-Class & Sean Ebony Eyes
16
Omi Hula Hoop
17
Bogdan Borowski Idealna
18
ZHU x AlunaGeorge Automatic
19
Avicii Waiting For Love
20
Anna Naklab Supergirl
21
Long & Junior Bądź moją królową
22
Enej Kamień z napisem LOVE
23
Mario Bischin Niezapomniana
24
Adam Lambert Another Lonely Love
25
David Gueatta & Showtek ft. Magic & Sonny Sun Goes Down
26
Inna Yalla
27
Czadoman Bo to miłość
28
Bednarek ft. Staff Euforia
29
Mr. Root Fiesta De La Noche
30
Ed Sheeran Photograph
31
Milano Baśka Barbara
32
B-Qll Draka na cwaniaka
33
Maxx Dance & Crump I tak kocham Cię
34
Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bailando
35
Loona Caliente (2015)
36
David Gueatta ft. Sia & Fetty Wap Bang My Head
37
Sigala Easy Love
38
Phillip George & Anton Powers Alone No More
39
Avicii For A Better Day
40
Dj Adamus & Chris Memo Waiting For Tonight
41
Mega Dance Blondyna
42
ItaloBrothers Welcome To The Dancefloor
43
Axwell Ingrosso Sun Is Shining
44
Magda Niewińska Świruska
45
Long & Junior Kolorowa Sukienka
46
Years & Years King
47
Otillia Aventura
48
Dj Adamus pres. Jazzowski feat. MrZoob Mój Jest Ten Kawałek Podłogi (2015)
49
Major Lazer x DJ Snake ft. MO Lean On
50
Elena ft. Danny Mazo Senor Loco

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022