Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

27 czerwca 2016 r. - 03 lipca 2016 r
Wykonawca Tytuł
1
C-BooL Never Go Away
2
Alvaro Soler Sofia
3
Deorro ft. Elvis Crespo Bailar
4
David Guetta feat. Zara Larsson This One's For You
5
Sia feat. Sean Paul Cheap Thrills
6
Sean Paul ft. Yolanda Be Cool & Mayra Veronic Outta Control
7
Charming Horses ft Jano Killing Me Softly With His Song
8
Geeno Smith Stand By Me
9
Inna Randez vous
10
Enrique Iglesias Duele El Corazon
11
Filatov & Karas Tell It To My Heart
12
Calvin Harris feat. Rihanna This Is What You Came For
13
Long & Junior Piosenka dla dziewczyny
14
Alan Walker Faded
15
Sigala feat. John Newman & Nile Rodgers Give Me Your Love
16
Sak Noel & Salvi ft. Sean Paul Trumpets
17
Pitbull ft. Enrique Iglesias Messin' Aorund
18
After Party Ona lubi pomarańcze
19
Crew 7 & Jane Vogue Conga
20
Robin Schulz ft. Akon Heatwave
21
Dj Samuel kimko feat. El 3Mendo & Aaron Paris Mi Vida
22
Djane HouseKat & Rameez Ass Up
23
Shaggy feat. Jovi Rockwell I Got U
24
DJ Antoine & Timati feat. Grigory Leps London
25
Gromee & May-Britt Scheffer Fearless
26
Global Deejays & Danny Marquez ft. Puppah Work
27
Willy William Ego
28
Fedde Le Grand Rhythm Of The Night
29
Cleo Wole być
30
Markus P Kici kici miał
31
Jolyon Petch & Andy Murphy Sweet Dreams
32
Remady & Manu-L Another Day In Paradise
33
Mejk Mamma mia
34
Jorrgus Teraz baw się
35
Clean Bandit Tears
36
One Republic Wherever I Go
37
ItaloBrothers Generation Party
38
In-Grid Chico Gitano
39
RedOne ft. E.Iglesias, R. City, Shaggy & Serayal Don't Tou Need Somebody
40
KAARL Feat. Mathilde Hoslet Cool Kids
41
Migro & Pesos Saxoholic
42
Soleo & Faster Złota peleryna
43
Low Steppa feat. Natalie Wood Drifting
44
Imany Don't Be So Shy
45
ZHU Generationwhy
46
Sandra Lyng Play My Drum
47
ZajeFajni Moja porąbana
48
Marc Mysterio ft. J Rice Be The Truth
49
Baflo Ram Pam Pam
50
Bebe Rexha ft. Nicki Minaj No Broken Hearts

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022