Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

05 grudnia 2016 r. - 11 grudnia 2016 r.
Wykonawca Tytuł
1
C-BooL ft. Giang Pham Magic Symphony
2
Burak Yeter ft Danelle Sandoval Tuesday
3
David Guetta & Cedric Gervais & Chris Willi Would I Lie To You
4
Alan Walker Alone
5
Clean Bandit ft. Sean Paul & Anne Marie Rockabye
6
Gromee ft. Mahan Moin Spirit
7
Mahmut Orhan feat. Sena Sener Feel
8
Long & Junior Będę śpiewał i grał
9
Kungs feat. Ephemerals I Feel So bad
10
LP Lost On You
11
Calvin Harris My Way
12
Kungs This Girl (Kungs Vs Cookin' On 3 Burnen)
13
Filatov & Karas Tell It To My Heart
14
Łobuzy & Piękny Dawid Łobuz kocha najbardziej
15
DJ Snake & Tiesto ft. Justin Biber Let Me Love You
16
Jonas Blue ft. RAYE By Your Side
17
Piekni i Młodzi Tak już bez Ciebie
18
Hazel Sunshine
19
G Girls Call The Police
20
MIG Będę przy Tobie
21
Lotus, SPYZR & Salt-N-Pepa Push it! (2016)
22
Effect & Boyfriend Bananowe skóry
23
Robbie Williams Love My Life
24
Claydee Alena
25
Matthew Koma Kisses back
26
Rihanna Love on the Brain
27
B-Qll Zegary (Skacz, skacz)
28
Sia Never Give Up
29
Maxx Dance Bierz mnie
30
Veegas Robię to co lubię
31
Extazy & Top Girls Sexi Bomba
32
Feder Lordly
33
Mejk Na parterze
34
Dance Express Maluch
35
LP Other People
36
Gesek Daj mi swoje usta
37
Rico Bernasconi & Lotus ft. FloRida Keep Playing
38
Sound Of Legend Blue
39
Joker & Sequence Napad na serce
40
Marcapasos Aicha
41
ShanteL Ej lubie lubie
42
Bayer Full Majteczki w kropeczki (2016)
43
DNF & Vnalogic Shuffle Beat
44
John Gibbons Would I Lie To You
45
Asino ft. Tania Doko Hungry
46
Focus List na do widzenia
47
Long & Junior Bądź moją królową
48
Jonas Blue ft. J.P. Cooper Perfect Strangers
49
Server Dance Hej wesele (Weselny Hymn)
50
Sean Paul ft. Chi Chi Ching Crick Neck

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022