Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

12 grudnia 2016 r. - 18 grudnia 2016 r.
Wykonawca Tytuł
1
C-BooL ft. Giang Pham Magic Symphony
2
Burak Yeter ft Danelle Sandoval Tuesday
3
Clean Bandit ft. Sean Paul & Anne Marie Rockabye
4
David Guetta & Cedric Gervais & Chris Willi Would I Lie To You
5
Alan Walker Alone
6
Gromee ft. Mahan Moin Spirit
7
Mahmut Orhan feat. Sena Sener Feel
8
LP Lost On You
9
Łobuzy & Piękny Dawid Łobuz kocha najbardziej
10
Kungs This Girl (Kungs Vs Cookin' On 3 Burnen)
11
Calvin Harris My Way
12
Jonas Blue ft. RAYE By Your Side
13
DJ Snake & Tiesto ft. Justin Biber Let Me Love You
14
MIG Będę przy Tobie
15
Sigala & Digital Farm Animals Only One
16
Extazy & Top Girls Sexi Bomba
17
Lotus, SPYZR & Salt-N-Pepa Push it! (2016)
18
Marcapasos Aicha
19
Filatov & Karas Tell It To My Heart
20
Kungs feat. Ephemerals I Feel So bad
21
Rihanna Love on the Brain
22
Feder Lordly
23
Piekni i Młodzi Tak już bez Ciebie
24
Long & Junior Będę śpiewał i grał
25
Matthew Koma Kisses back
26
Power Boy Vodka, Cola, Sex
27
Sound Of Legend Blue
28
Hazel Sunshine
29
Dave Ramone feat Minelli Love On Repeat
30
Hazel & Adrima Get Down
31
Veegas Robię to co lubię
32
Alvaro Soler Sofia
33
Effect & Boyfriend Bananowe skóry
34
Rico Bernasconi & Lotus ft. FloRida Keep Playing
35
Dance Express Maluch
36
G Girls Call The Police
37
B-Qll Zegary (Skacz, skacz)
38
Sia Never Give Up
39
Nause Dynamite
40
Mario Bischin & Playboys Lala song (Ola Ola)
41
LP Otjer People
42
Maxx Dance Bierz mnie
43
Sharapov & Andrey Keyton feat. TINAYA I Want Your Soul
44
C-BooL Never Go Away
45
Bayer Full Majteczki w kropeczki (2016)
46
Tede & Sir Mich feat Sylvia Grzeszna Było warto
47
Galantis & Hook N Sling Love On Me
48
Patz & Grimbard In My Head
49
NDA Obsession
50
Jonas Blue ft. J.P. Cooper Perfect Strangers

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022