Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

27 marca 2018 r. - 02 kwietnia 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
Shanguy La Louze
2
Brave I Just Called To Say I Love You
3
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
4
C-BooL Wonderland
5
Long & Junior Co ja robię
6
Sławomir Miłość w Zakopanem
7
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
8
Marta Gałuszewska Nie mów mi nie (Why don't we go)
9
Camasutra Tego chcesz
10
Gromee ft. Lukas Meijer Light Me Up
11
J Balvin & Willy William Mi Gente
12
Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber Despacito
13
After Party Wspólne tatuaże
14
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
15
Jorrgus Oczy Twe
16
Arash Feat. Helena Dooset Daram
17
Top Girls Zakochana
18
David Guetta, Martin Garrix & Brooks Like I Do
19
Rita Ora Anywhere
20
Dejw Dołeczki
21
Mario Bischin Mulatka
22
Global Deejays Hey Girl (Shake it)
23
Soleo Ona nie jest ruda
24
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
25
Sigala feat. Paloma Faith Lullaby
26
Cassey Doreen Candela
27
Sean Paul & David Guetta feat. Becky G Mad Love
28
Kalwi & Remi feat. Joe Killington Unbreakable
29
Red Queen Mówisz, że mnie kochasz
30
Robert M feat. Ada & Dave'Ron Don't Let Me Down
31
Defis Czy Ty weźmiesz ze mną ślub
32
Playboys Dotykać, całować
33
E-Maill Zakochałem się
34
Joker & Sequence Napad na serce
35
Joe Stone & Cr3on Is It Really Love
36
Leaonardo Da Silva Samba De Janeiro
37
Nicola Fasano & Alex Guesta feat. Mohombi Another Round
38
Shantel Bo jesteś Naj
39
Camila Cabello feat. Young Thug Havana
40
Ed Sheeran Perfect
41
Jax Jones feat. Ina Wroldsen Breathe
42
Weekend Remanent
43
Bounce Inc. Nobody Likes
44
DJ Antoine feat. Armando & Jimmi The Dealer El Paradiso
45
Marshmello & Anne-Marie Friends
46
MeGustar Zwariowałem
47
Dejw Malinowy smak
48
Sting & Shaggy Don't Make Me Wait
49
Martin Solveig Feat. Alma All Stars
50
Spike Balujemy

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022