Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

24 kwietnia 2018 r. - 30 kwietnia 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
Shanguy La Louze
2
C-BooL Wonderland
3
Brave I Just Called To Say I Love You
4
Gromee ft. Lukas Meijer Light Me Up
5
Maruv & Boosin Drunk Groove
6
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
7
Ofenbach vs Lack Of Afro feat. Wax & Herbal Party
8
David Guetta, Martin Garrix & Brooks Like I Do
9
Lost Frequencies & Zonderling Crazy
10
Becky G feat. Bad Bunny Mayores
11
DJ Antonio Out My Mind
12
Calvin Harris & Dua Lipa One Kiss
13
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
14
Sławomir Miłość w Zakopanem
15
Jax Jones feat. Ina Wroldsen Breathe
16
Rita Ora Anywhere
17
Arash Feat. Helena Dooset Daram
18
Łobuzy Oczy jak pińć złoty
19
Sean Paul & David Guetta feat. Becky G Mad Love
20
After Party Zawsze moja wina
21
J Balvin & Willy William Mi Gente
22
Long & Junior Co ja robię
23
Eratox Przeznaczenie
24
Loverboy W aucie się nie jara
25
Leandro Da Silva Samba De Janeiro
26
Sami Swoi Nie ma mocnych
27
Bruno Mars ft. Cardi B Finesse
28
Shantel Bo jesteś Naj
29
Extazy Noc taka czarna
30
Sigala feat. Paloma Faith Lullaby
31
Veegas Bo jak nie teraz to kiedy
32
Luis Fonsi & Daddy Yankee ft. Justin Bieber Despacito
33
Janelle Monae Make Me Feel
34
David Guetta & Sia Flames
35
Filatov & Karas Kid At Heart
36
Miami Rockets feat. Kate Wild What A Feeling
37
Claudia Leitte Ft. Pitbull & Machel Carnaval
38
Sting & Shaggy Don't Make Me Wait
39
Burak Yeter Crash
40
Gary Caos Smoke everyday
41
Cassey Doreen Candela
42
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
43
DJ Snake Feat. Lauv A Different Way
44
Magik Band Góraleczka (2018)
45
Ru.DiJ Holi
46
Ed Sheeran Perfect
47
Alex Christensen & The Berlin Orchestra Rhythm Is A Dancer
48
Marta Gałuszewska Nie mów mi nie (Why don't we go)
49
Nowator Z lewa do prawa
50
Sean Finn San Salvador

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022