Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1-15 kwietnia 2010 r.
Wykonawca Tytuł
1
David Guetta ft. Akon Sexy Bitch
2
Edward Maya ft. Vika Jigulina Stereo Love
3
Lady GaGa Bad Romance
4
David Guetta ft. Kid Cudi Memories
5
Ke$ha Tik Tok
6
Tiesto & Sneakysoundsystem I will be here
7
David Guetta ft. Estelle One Love
8
Pitbull Hotel Room Service
9
Tiesto feat. CC sheffield Escape me
10
Agnieszka Chylińska Nie mogę Cię zapomnieć
11
Daniel Bovie & Roy Rox Love Me
12
Inna Amazing
13
Monopol Zodiak na Melanżu
14
Honorebel ft. Piybull & Jump Smokers Now You see it
15
Movetown Girl You know it's true
16
The Black Eyed Peas Meet Me Halfway
17
Eddy Wata I like the way
18
Pitbull I know You want me (Calle Ocho)
19
Robert M. ft. Nicco Dance Hall track
20
The Black Eyed Peas I gotta feeling
21
The Pussycat Dolls Hush Hush
22
Sugababes About a Girl
23
Keri Hilson I like
24
Inna ft. Bob Taylor Deja Vu
25
Pitbull ft. Akon Shut it down
26
Timbaland feat. Nelly Furtado & SoShy Morning After the Dark
27
Alexandra Burke ft. Flo Rida Bad Boys
28
Antoine Clamaran When the Sun Goes Down
29
Rihanna Rude Boy
30
Candy Girl & DJ Adamus Lick it
31
Lady GaGa ft. Beyonce Telephone
32
Chuckie & LMFAO Let the Bass kick in Miami…
33
La Roux Bulletproof
34
Steve Aoki ft. Zuper Blahq I'm in the House
35
Timbaland with Katy Perry If We Ever Meet Again
36
4 Strings Take me away 2009
37
Inna Hot
38
Cheryl Cole Fight For This Love
39
The Black Eyed Peas Rock that Body
40
Bernasconi & Farenthide She is a Nympho
41
Antoine Clamaran Gold
42
Monopol Zodiak
43
Madonna ft. Lil Wayne & David Guetta Revolver
44
Akcent Thats my Name
45
Inna Love
46
Goldfrapp Rocket
47
Alex De Vito Por Causa Do Amor
48
Deep Swing In The Music 2010
49
Mark Oh United
50
Dan Balan Chica Bomb

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
ZPAV Muzz-on - tylko legalna muzyka