Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

29 maja 2018 r. - 04 czerwca 2018 r.
Wykonawca Tytuł
1
C-BooL Wonderland
2
AronChupa & Little Sis Nora Rave In The Grave
3
Shanguy La Louze
4
Maruv & Boosin Drunk Groove
5
Calvin Harris & Dua Lipa One Kiss
6
Brave I Just Called To Say I Love You
7
Nicky Jam feat. Will Smith & Era Istrefi Live it up
8
Sean Paul & David Guetta feat. Becky G Mad Love
9
Mig Do niej coś czuję
10
David Guetta & Sia Flames
11
Gromee ft. Lukas Meijer Light Me Up
12
Sigala feat. Paloma Faith Lullaby
13
Playboys Ja w to nie wierzę
14
Camila Cabello & Pharrell Williams Sangria wine
15
Defis Róże
16
Sławomir Miłość w Zakopanem
17
Nari, Pain, Tava & Luciana Pump It Up
18
Ed Sheeran Happier
19
Vanotek feat. Enely Back To Me
20
Clean Bandit feat. Demi Lovato Solo
21
Mario Bischin Bilet do gwiazd
22
Luis Fonsi & Demi Lovato Echame La Culpa
23
Kalwi & Remi feat. Joe Killington Unbreakable
24
Zanoza Kanikuły (2018)
25
M-Power Bo ja kocham
26
Brave ft. Moka I'm Done
27
Dejw Uno momento
28
Łobuzy Oczy jak pińć złoty
29
Magik Band & Krzysztof Górka Kieliszki do góry
30
Rudeejay & Da Brozz x Luis Rodriguez Children
31
Lost Frequencies feat. James Blunt Melody
32
Johnny Cash, Miami Rockets, Nicola Fasano Ring of Fire
33
Jennifer Lopez feat. DJ Khaled & Cardi B Dinero
34
Enjoy Zaczarowała mnie
35
Tujamo & Sidney Samson Riverside (Reloaded)
36
Enrique Iglesias fest. Bad Bunny El Bano
37
DJ Antonio Out My Mind
38
Komodo (I Just) Died In Your Arms
39
Ofenbach vs Nick Waterhouse Katchi
40
Sweety Boop Caliente
41
J Balvin & Willy William Mi Gente
42
Kylie Minogue ft. Gente De Zona Stop Me From Falling
43
Joker & Sequence Dziewczyna ta
44
Enrique Iglesias x Pitbull Move To Miami
45
Lomg & Junior Co ja robię
46
Sylwia Grzeszczak i Liber Dobre myśli
47
Blaze & Ollen La Chica
48
Mr. Belt & Wezol Let's All Chant
49
Somersi Lekcja miłości
50
Becky G feat. Bad Bunny Mayores

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022