Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

15-31 stycznia 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
Pitbull feat. Christina Aguilera Feel This Moment
2
Avicii, Nicky Romero I Could Be The One
3
DJ Assad feat. Mohombi & Craig David Addicted
4
Will I Am feat. Britney Scream & Shout
5
Ewelina Lisowska W stonę słońca
6
Arash feat. Sean Paul She makes me go
7
Bingo Players feat. Far East Movement Get Up (Rattle)
8
Alien Cut & Dino Brown ft. Vivian B Love Me Boy
9
Wiley ft. Skepta, JME & Ms D Can You Hear Me ? (Ayayaya)
10
2Elements Tell Me Boy
11
FloRida Let it Roll
12
David Guetta (feat Taped Rai) Just One Last Time
13
Burns Lies
14
TJR Ode To Oi
15
Tom Forester & Kava Groove Move Your Feet
16
1950 feat Ruby Blu Follow Me
17
Imany You will never know
18
Celia ft Mohombi Love 2 Party
19
Tomcraft Loneliness 2K13
20
Tujamo There it is
21
Freaky Boys Keep Believing
22
DJ Kuba & Ne!Tan ft. Heidi Anne Another Day
23
Weekend Za każdą chwilę
24
Dj Sanny J feat. Ice Mc The Club
25
Hi-Fi Bujaj się tak
26
Bruno Mars Locked Out Of Heaven
27
La Familia Loca vs. Gabry Ponte Imaginate
28
Sheikh & Sundave ft. Heidi Anne I Need You
29
Alex Ferrari Guere Guere
30
Gromee ft. Terri B. Hurricane
31
Alex C. feat. Yass vs Ski L'Amour Toujours
32
Basto Stormchaser
33
Nicky Romero, Nervo Like Home
34
Enej Tak smakuje życie
35
Fedde Le Grand RAW
36
Girls Aloud Something New
37
Zedd, Matthew Koma Spectrum
38
Daryela feat. Timbaland Lose Control
39
Groove Phenomenon Shing A Ling
40
Norman Doray & NEVRO ft. Cookie Something to believe in
41
Dam'edge ft. Kat Deluna & Fatman Scoop Shake It
42
Kamila Pasujesz
43
Zelazny All The People
44
DJ Antoine Bella Vita
45
Alchemist Project Ordinary People
46
Anthony Attalla Bump Dump Hump
47
Cayra feat. Mario B. & Ferry Ulotni
48
Pysh & Zyski Pokój obok
49
Viktor Mora Very Well Captain
50
Chuckie Who Is Ready To Jump

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022