Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

01-15 marca 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
Pitbull feat. Christina Aguilera Feel This Moment
2
Lykke Li I follow Rivers
3
Avicii, Nicky Romero I Could Be The One
4
Mario Bischin Macarena
5
Weekend Ona tańczy dla mnie
6
DJ Assad feat. Mohombi & Craig David & Greg Addicted
7
Ewelina Lisowska W stronę słońca
8
DJ Antoine vs Mad Mark Broadway
9
PSY Gangnam Style
10
Arash feat. Sean Paul She makes me go
11
Bingo Players feat. Far East Movement Get Up (Rattle)
12
Will.i.am feat Britney Spears Scream & Shout
13
Remady ft. Manu L. Higher Ground
14
Will.i.am feat Britney Spears Scream & Shout
15
Rihanna Diamonds
16
Pitbull Don't stop the Party
17
Swedish House Mafia (ft. John Martin) Don't You Worry Child
18
Michel Telo Bara Bara
19
Alien Cut & Dino Brown ft. Vivian B Love Me Boy
20
BBX Making Luv
21
Asaf Avidan One day/ Reckoning Song
22
Avicii & Lenny Kravitz SuperLove
23
Carlprit Fiesta
24
Weekend Za każdą chwilę
25
DJ Antoine Bella Vita
26
Calvin Harris feat. Florence Welch Sweet Nothing
27
Tomcraft Loneliness 2K13
28
Wiley ft. Skepta, JME & Ms D Can You Hear Me? (Ayayaya)
29
David Gueatta (feat Taped Rai) Just One Last Time
30
Inna feat. Daddy Yankee More Than Friends
31
Dj Sanny J Feat. Ice Mc Neon Alegria
32
Gusttavo Lima Balada (Tche tcherere tche tche)
33
Kissy Hey Boy
34
FloRida Let it Roll
35
Alex C. feat. Yass vs Ski L'Amour Toujours
36
Burns Lies
37
Hi-Fi Bujaj się tak
38
Tacabro Asi Asi
39
Imany You will never know
40
Pitbull Back in Time
41
Alex Ferrari Guere Guere
42
Otto Knows Million Voices
43
Zelazny All The People
44
Tom Forester & Kava Groove Move Your Feet
45
Remady & Manu L. feat. J-Son Hollywood Ending
46
Mirami Amour 2013
47
UMEK Spank!
48
Florence & The Machine Spectrum
49
Alicia Keys Girl On Fire
50
Gary Caos vs Rico Bernasconi feat. In-Gird La trompette

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022