Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

II kw. 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
LANA DEL REY SUMMERTIME SADNESS
2
JUSTIN TIMBERLAKE/JAY Z SUIT & TIE
3
JESSIE WARE WILDEST MOMENTS
4
TEGAN & SARA I WAS A FOOL
5
ROBBIE WILLIAMS CANDY
6
BRUNO MARS LOCKED OUT OF HEAVEN
7
GOTYE EYES WIDE OPEN
8
CEE LO GREEN/LAURIANA MAE ONLY YOU
9
ADELE SKYFALL
10
LYKKE LI/THE MAGICIAN I FOLLOW RIVERS
11
JESSIE WARE IF YOU'RE NEVER GONNA MOVE
12
HERBERT LEONAR/CRISTINA MAROCC ET SI TU N'EXISTAIS PAS
13
KIMBRA CAMEO LOVER
14
CARLY RAE JEPSEN THIS KISS
15
TEGAN AND SARA CLOSER
16
SCISSOR SISTERS BABY COME HOME
17
KAMP! DISTANCE OF THE MODERN HEARTS
18
ELTON JOHN/PNAU SAD
19
LANA DEL REY NATIONAL ANTHEM
20
FOSTER THE PEOPLE HOUDINI
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
ZPAV FRYDERYK 2020
ZPAV ZŁOTY FRYDERYK 2020