Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

IV kw. 2013 r.
Wykonawca Tytuł
1
ONEREPUBLIC COUNTING STARS
2
AVICII WAKE ME UP
3
CAHILL/KIMBERLEY LOCKE FEEL THE LOVE
4
JESSIE WARE IMAGINE IT WAS US
5
JAMES ARTHUR IMPOSSIBLE
6
CALVIN HARRIS/ELLIE GOULDING I NEED YOUR LOVE
7
DEPECHE_MODE HEAVEN
8
ALAIN CLARK BACK IN MY WORLD
9
RODRIGUEZ I WONDER
10
REA GARVEY WILD LOVE
11
WANTED WALKS LIKE RIHANNA
12
ROBIN THICKE BLURRED LINES
13
DISCLOSURE/ALUNAGEORGE WHITE NOISE
14
JUSTIN TIMBERLAKE/JAY Z SUIT & TIE
15
BRIDGIT MENDLER READY OR NOT
16
BASTILLE POMPEII
17
CEE LO GREEN/LAURIANA MAE ONLY YOU
18
MARIAH CAREY ALMOST HOME
19
TO CO NAM BYLO RED LIPS
20
DAFT PUNK/PHARRELL WILLIAMS GET LUCKY
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
ZPAV FRYDERYK 2020
ZPAV ZŁOTY FRYDERYK 2020