Tu jesteś:
Muzyka w biznesie / Top - listy przebojów

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Muzyka w biznesie - Top - listy przebojów

1-15 maja 2010 r.
Wykonawca Tytuł
1
MELANIE FIONA MONDAY MORNING
2
SHAKIRA GYPSY
3
HELPING HAITI EVERYBODY HURTS
4
OWL CITY FIREFLIES
5
RAZ DWA TRZY DALEJ NIŻ SIĘGA MYŚL
6
MADNESS FOREVER YOUNG
7
LADY GAGA BAD ROMANCE
8
ALICIA KEYS EMPIRE STATE OF MIND
9
GOLDFRAPP ROCKET
10
SHARLEEN SPITERI XANADU
11
MARINA & THE DIAMONDS HOLLYWOOD
12
GROOVE ARMADA I WON'T KNEEL
13
LADY ANTEBELLUM NEED YOU NOW
14
EMPIRE OF THE SUN WITHOUT YOU
15
AMY MACDONALD DON'T TELL ME THAT IT'S OVER
16
JOHN MAYER HEARTBREAK WARFARE
17
SIMPLY RED I HAVE THE LOVE
18
DONKEYBOY AMBITIONS
19
ROBBIE WILLIAMS MORNING SUN
20
MAMA'S GUN WISHING
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
ZPAV FRYDERYK 2020
ZPAV ZŁOTY FRYDERYK 2020