Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

28 listopada 2014 r.

Europejskie Targi Muzyczne Co jest Grane – stoisko ZPAV/SAWP

Serdecznie zapraszamy na wspólne stoisko ZPAV oraz SAWP w ramach Europejskich Targów Muzycznych CO JEST GRANA. Już w najbliższy weekend w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się IV edycja targów. ZPAV trzeci rok z rzędu jest partnerem merytorycznym tego wydarzenia. W tym roku wspólnie ze Stowarzyszeniem Wykonawców SAWP przygotowaliśmy szereg atrakcji w tym spotkań z przedstawicielami obu stowarzyszeń, a także artystami i wykonawcami. Serdecznie zapraszamy!

Serdecznie zapraszamy na wspólne stoisko ZPAV oraz SAWP w ramach Europejskich Targów Muzycznych CO JEST GRANA. Już w najbliższy weekend w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się IV edycja targów. ZPAV trzeci rok z rzędu jest partnerem merytorycznym tego wydarzenia. W tym roku wspólnie ze Stowarzyszeniem Wykonawców SAWP przygotowaliśmy szereg atrakcji w tym spotkań z przedstawicielami obu stowarzyszeń, a także artystami i wykonawcami. Serdecznie zapraszamy!

Program na stoisku ZPAV/SAWP

Sobota

12:00 gościem na wspólnym stoisku ZPAV i SAWP będą członkowie zespołu Muchy: Michał Wiraszko – wokalista oraz gitarzysta grupy, a także basista Tomasz Skórka. Poznańska formacja, podczas dziesięcioletniej działalności wydała cztery albumy długogrające. Najnowsze wydawnictwo Karma Market ukazało się 14 października. Zapraszamy na spotkanie z artystami !!!

13:00 gościem na wspólnym stoisku ZPAV i SAWP będzie Dariusz Janus – kompozytor, aranżer, pianista, kayboardzista. Uczestnik wielu festiwali muzycznych, ma na swoim koncie liczne nagrania radiowe i telewizyjne, m. in. w programie rozrywkowym Jaka to melodia. Zapraszamy na spotkanie z artystą!!!

14:00 gościem na wspólnym stoisku ZPAV i SAWP będzie Ireneusz Dreger – kompozytor, aranżer, producent muzyki. Współpracuje z nadawcami telewizyjnymi ,dla których komponuje oprawy muzyczne programów, jingle i czołówki. Autor muzyki do filmów przyrodniczych i dokumentalnych, a także do wielu reklam telewizyjnych i radiowych. Współpracuje z młodzieżowo-dziecięcym zespołem TINTILO. Zapraszamy na spotkanie z artystą!!!

15:00 gościem na wspólnym stoisku ZPAV i SAWP będzie Juliusz Kamil – jak sam o sobie mówi „rockowy romantyk”. Wokalista, aranżer, producent, gitarzysta, pianista. Finalista II edycji programu The Voice of Poland, półfinalista Must Be the Music i The Voice of Switzerland. Zapraszamy na spotkanie z artystą!!!


Niedziela

16:00 gościem na wspólnym stoisku ZPAV i SAWP będzie Urszula – wokalistka rockowa, autorka tekstów. W tym roku świętuje 30-lecie pracy artystycznej. Z tej okazji w maju tego roku ukazała się kolejna płyta Urszuli Wielki odlot 2 – Najlepsze 80-te z odświeżoną wersją przebojów lat 80. m. in. Malinowy król, Dmuchawce, latawce, wiatr; Fatamorgana ’82. Zapraszamy na spotkanie z artystką!!!

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022