Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

8 grudnia 2014 r.

Top galerie handlowe

DAFT PUNK i ALICIA KEYS w pierwszej trójce najczęściej odtwarzanych utworów w galeriach handlowych.

Top galerie handlowe

Jak wynika z najnowszego zestawienia firmy IMS (Internet Media Services SA), w III kwartale 2014 roku, najchętniej odtwarzanym utworem w galeriach handlowych była piosenka GIVE LIFE BACK TO MUSIC grupy DAFT PUNK. Na miejscu drugim uplasowała się ALICIA KEYS z utworem IT'S ON AGAIN. Pierwszą trójkę zamyka kolejny utwór grupy DAFT PUNK zatytułowany INSTANT CRUSH.

Jeszcze trzech innych wykonawców pojawia się dwukrotnie w zestawieniu top 20. Są to PHARRELL WILLIAMS, SAM SMITH oraz CLEAN BANDIT/SHARNA BASS.



Poniżej przedstawiamy pełne zestawienie.

TOP GALERIE HANDLOWE III KWARTAŁ 2014

WykonawcaTytuł utworu
1DAFT PUNKGIVE LIFE BACK TO MUSIC
2ALICIA KEYSIT'S ON AGAIN
3DAFT PUNKINSTANT CRUSH
4PHARRELL WILLIAMSMARILYN MONROE
5MARIAH CAREYYOU DON'T KNOW WHAT TO DO
6PHARRELL WILLIAMSHAPPY
7HAIMIF I COULD CHANGE YOUR MIND
8CLEAN BANDIT/SHARNA BASSEXTRAORDINARY
9SAM SMITHMONEY ON MY MIND
10CHROMEO/TORO Y MOICOME ALIVE
11ELLA HENDERSONGHOST
12LA ROUXUPTIGHT DOWNTOWN
13BRUNO MARSTREASURE
14COLDPLAYMAGIC
15TOM ODELLANOTHER LOVE
16JESSIE WAREWILDEST MOMENTS
17SAM SMITHSTAY WITH ME
18CLEAN BANDIT/JESS GLYNNERATHER BE
19LANA DEL REYSUMMERTIME SADNESS
20ADELESKYFALL
Źródło: www.ims.fm
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022