Konferencja Muzyka a Biznes
Już w ten weekend w klubokawiarni Pardon, To Tu odbędzie się 9. edycja konferencji Muzyka a Biznes. Przewidzianych jest siedem paneli, m.in. odnośnie prawa autorskiego i praw pokrewnych czy sponsoringu festiwali muzycznych.
Już w najbliższy weekend, tj. 18 i 19 kwietnia w klubokawiarni Pardon, To Tu odbędzie się 9. edycja konferencji Muzyka a Biznes, organizowana przez Niezależny Magazyn Studencki „Magiel” oraz Studenckie Naukowe Koło Marketingu SGH. ZPAV został partnerem wydarzenia po raz pierwszy.
Będziemy wspierać konferencję również merytorycznie – Andrzej Puczyński, przewodniczący Związku, weźmie udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym roli producenta, wytwórni w twórczości artysty, a także jaki wpływ ma ZPAV oraz inne OZZ na działalność artysty. Pozostałymi panelistami są: duet producencki Plan B, czyli Bartek Królik i Marek Piotrowski. Panel odbędzie się w godzinach 12.45-14.15.
Z pozostałych paneli dyskusyjnych, będzie można dowiedzieć się m.in. o tym jak słucha się obecnie muzyki: czy serwisy streamingowe skutecznie zepchną na margines tradycyjne nośniki i o tym jak w dzisiejszych czasach mają się płyty winylowe opowiedzą Philipp Eichholzer z Viacom International Media Networks, Marcin”Groh” Grośkiewicz, Kamil Sosnowski z Radia Kampus oraz dr Piotr Turek , a także o tym jak odnaleźć się na przepełnionym rynku muzycznym będąc młodym artystą. W tym panelu wezmą udział: Kamil „Jakuza” Jaczyński, Marek Włodarczyk z Independent Digital, Dj Adam Zasada oraz młody wokalista i kompozytor Aro Kłusowski.
Poniżej prezentujemy program konferencji.
SOBOTA, 18.04
12.15 – 14.45 Metal – powód do dumy czy temat tabu?
14.00 – 15.30 Od winyla do flaca – Jak się słucha muzyki obecnie?
15.45 – 17.15 Muzyka i prawo – jak legalnie tworzyć i wykorzystywać muzykę w dobie gospodarki cyfrowej?
17.30 – 19.00 Młode zespoły – Jak zaistnieć na scenie muzycznej w dobie Internetu?
NIEDZIELA, 19.04
10.30 – 12.30 warsztaty z produkcji/ obróbki dźwięku przy pomocy programu ProTools/Ableton
12.45 – 14.15 – Rola producenta i realizatora dźwięku w twórczości artysty
14.30 – 16.00 Zamiłowanie do kiczu jako środek ekspresji w muzyce
16.15 – 17.45 Czy na pieniądzach da się zagrać? Sponsorowanie festiwali muzycznych jako narzędzie marketingowe
Zapraszamy na stronę wydarzenia: www.facebook.com/events/447316102101658/ oraz po więcej informacji na stronę: www.mab.art.pl.
Wstęp na konferencję jest wolny.
Klubokawiarnia Pardon, To Tu, plac Grzybowski 12/16.