Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

29 kwietnia 2015 r.

Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach w połowie marca 2015 roku

Na pierwszym miejscu najnowszego zestawienia TOP dyskotek szwedzki DJ Aron Chupa z piosenką I'm an Albatraoz Pozycję drugą zajmują Deorro, Dycy i Adrian Delgado i Perdoname Pierwszą trójkę zamyka wspólny utwór Enrique Iglesias, Sean Paulu i Descemer zatytułowany Bailando.
Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach w połowie marca 2015 roku Pierwsze miejsce najnowszego zestawienia TOP dyskotek zajmuje szwedzki DJ Aron Chupa z piosenką I'm an Albatraoz . Drugim najczęściej odtwarzanym utworem w polskich klubach i dyskotekach w połowie marca była piosenka Perdoname Deorro, Dycy i Adrian Delgado. Na pozycję 3. z 2. spadli Enrique Iglesias, Sean Paul i Descemer z utworem Bailando. Pierwszą piątkę zamyka wspólna piosenka Timmy Trumpet i Savage zatytułowana Freaks , która w poprzednim notowaniu zajmowała pozycję 3. Z miejsca 15. na 10. awansował utwór Lilly Wood, The Prick i Robina Schulz’a Prayer in C.

Za cotygodniowe zestawienie 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich klubach i dyskotekach odpowiedzialna jest firma DJ Promotion, która współpracuje z organizacjami zbiorowego zarządzania ZPAV I ZAiKS. DJ Promotion zajmuje się dostarczaniem polskim DJ’om materiałów promocyjnych do legalnego odtwarzania w miejscach publiczny.


Poniżej przedstawiamy zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich dyskotekach i klubach w połowie marca.


WykonawcaTytuł
1Aron ChupaI'm an Albatraoz
2Deorro feat. Dycy and Adrian DelgadoPerdoname
3Enrique Iglesias feat. Sean Paul, DescemerBailando
4ZHUFaded
5Timmy Trumpet & SavageFreaks
6Dr. Kucho! & Gregor SaltoCan't Stop Playing
7Djane HouseKat feat. RameezGirls in Luv
8Pitbull ft. John RyanFireball
9Robin Schulz & Jasmine ThompsonSun goes down
10Lilly Wood & The Prick and Robin SchulzPrayer in C
11Chawki feat. Dr. AlbanIt's My Life
12CzadomanRuda tańczy jak szalona
13Alesso ft. Tove LoHeroes (We Could Be)
14DeorroFive Hours
15Spada & Elen Levon Cool Enough
16Blonde feat. Melissa SteelI Loved You
17Meghan Trainor All About That Bass
18David Guetta ft. Sam MartinDangerous
19Phillip GeorgeWish You Were Mine
20Sample Rippers feat. Paul ReznikParty Freak
21Clean Bandit & Jess GlynneReal Love
22FaydeeCan't Let Go
23Elena feat. GlanceMamma Mia
24Hazel & DamienBitch!
25Calvin Harris (feat. John Newman)Blame
26GalantisRunaway (U and I)
27Elena ft. Danny MazoSenor Loco
28Calvin Harris ft. HAIMPray To God
29David LatourSay It Right
30Calvin Harris feat. Ellie GouldingOutside
31Fly ProjectToca Toca
32Vic & Mr Shammi (feat Clea & Kim)Love Message
33Vicent Vik ft. Gloomy GradeParty Monster
34Flo Rida feat. Sage The Gemini and LookasGDFR
35MIGWymarzona
36David Guetta feat. Emeli SandeWhat I Did For Love
37Elvana GjataPuthe
38Shaggy feat. Mohombi, Faydee & CostiI Need Your Love
39Sean FinnRhythm of the Night
40Ricky Martin feat. PitbullMr. Put It Down
41Kygo feat. ConradFirestone
42Faydee Move On (C'est La Vie)
43Zedd feat. Selena GomezI Want You To Konw
44Mahan MoinAzizami
45R3HAB & KSHMRKarate
46Benny Benassi & Chris NastyAphrodisiak
47Will Sparks feat. Wiley & Elena LevonAh Yeah So What
48CORDTańcz Tańcz
49Mario Bischin ft. DonkSexy Mama
50Martin TungevaagWicked Wonderland

Archiwalne zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w dyskotekach i klubach można znaleźć pod adresem: http://ozz.zpav.pl/muzykawbiznesie/toplistyprzebojow.php


Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022