Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

8 maja 2015 r.

TOP dyskoteki

W połowie kwietnia, w klubach i dyskotekach, Polacy najczesciej bawili się przy utworze I'm an Albatraoz szewdzkiego DJ Aron Chupa.Równie często mogli usłyszeć Deorro feat. Dycy and Adrian Delgado i piosenkę Perdoname czy Chawki feat. Dr. Alban i It's My Life.
TOP dyskoteki Numerem jeden wśród najczęściej odtwarzanych utworów w polskich klubach i dyskotekach nadal jest I'm an Albatraoz szwedzkiego DJ Aron Chupa. Na miejscu 2. uplasowali się Deorro feat. Dycy and Adrian Delgado i Perdoname Miejsce 3. to Chawki feat. Dr. Alban w utworze It's My Life. Pierwszą piątkę TOP dyskotek zamyka piosenka Can't Stop Playing Dr. Kucho! i Gregor Salto. Jest to awans o dwa oczka. Pierwszą dziesiątkę 50 najpopularniejszych utworów granych w klubach i dystkotekach zamykaja Gromee ft. Wurld z Follow You.

Za cotygodniowe zestawienie 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich klubach i dyskotekach odpowiedzialna jest firma DJ Promotion, która współpracuje z organizacjami zbiorowego zarządzania ZPAV I ZAiKS. DJ Promotion zajmuje się dostarczaniem polskim DJ’om materiałów promocyjnych do legalnego odtwarzania w miejscach publiczny.


Poniżej przedstawiamy zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich dyskotekach i klubach w połowie kwietnia.


WykonawcaTytuł
1Aron ChupaI'm an Albatraoz
2Deorro feat. Dycy and Adrian DelgadoPerdoname
3Chawki feat. Dr. AlbanIt's My Life
4Timmy Trumpet & SavageFreaks
5Dr. Kucho! & Gregor SaltoCan't Stop Playing
6Enrique Iglesias feat. Sean Paul, Descemer Bueno & Gente De ZonaBailando
7Djane HouseKat feat. RameezGirls in Luv
8Phillip GeorgeWish You Were Mine
9ZHUFaded
10Gromee ft. WurldFollow You
11Pitbull ft. John RyanFireball
12Alesso ft. Tove LoHeroes (We Could Be)
13Spada & Elen Levon Cool Enough
14VeegasKlaszcz i śpiewaj
15Blonde feat. Melissa SteelI Loved You
16Calvin Harris feat. Ellie GouldingOutside
17After PartyŚlimak pokaż rogi
18FaydeeCan't Let Go
19Elena feat. GlanceMamma Mia
20GalantisRunaway (U and I)
21Elena ft. Danny MazoSenor Loco
22Cassey DoreenLike A Prayer
23Long & JuniorKolorowa sukienka
24CzadomanRuda tańczy jak szalona
25Remady & Manu-L ft. J-SonLivin'La Vida
26Will Sparks feat. Wiley & Elen LevonAh Yeah So What
27Robin Schulz & Jasmine ThompsonSun goes down
28Ricky Martin feat. PitbullMr. Put It Down
29Piękni i MłodziJedno Słowo
30DNF & VnalogicI Go Back To Amsterdam (2015)
31Lilly Wood & The Prick and Robin SchulzPrayer in C
32Fly ProjectLike A Star
33Deorro and Chris BrownFive More Hours
34Elvana GjataPuthe
35Tungevaag & RaabanSamsara
36KieszaHideaway
37Sample Rippers feat. Paul ReznikParty Freak
38Yves Larock ft. TrishaMilky Way
39Clean Bandit & Jess GlynneReal Love
40Vic & Mr Shammi (feat Clea & Kim)Love Message
41AlfonsGanjaman
42JorrgusNiebezpieczna
43Bounce Inc. ft. KitchPlay It Loud
44Faydee Move On (C'est La Vie)
45WeekendZniosłem tyle kłamstw
46R.I.OThinking of You
47Sean FinnShow me Love (2015)
48B-QllMój S.O.S
49C-BooLLepszy Bit
50Alesso & Dirty SouthBlame

Archiwalne zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w dyskotekach i klubach można znaleźć pod adresem: http://ozz.zpav.pl/muzykawbiznesie/toplistyprzebojow.php


Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022