Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

26 maja 2015 r.

ZPAV na Targach GASTROEXPO

Już w najbliższy czwartek, 28 maja, Związek Producentów Audio Video, weźmie udział w 18. edycji gdańskich Targów Wyposażenia i Zaopatrzenia Gastronomii, Hoteli i Sklepów GASTROEXPO. Serdecznie zapraszamy na wspólny panel ZPAV oraz firmy MOOD MEDIA zatytułowany „Muzyka w restauracji. Jeszcze nigdy nie było tak łatwo”.

ZPAV na Targach GASTROEXPO

Już w najbliższy czwartek, 28 maja, Związek Producentów Audio Video, weźmie udział w 18. edycji gdańskich Targów Wyposażenia i Zaopatrzenia Gastronomii, Hoteli i Sklepów GASTROEXPO. Serdecznie zapraszamy na wspólny panel ZPAV oraz firmy MOOD MEDIA zatytułowany „Muzyka w restauracji. Jeszcze nigdy nie było tak łatwo”.

Podczas czwartkowego wystąpienia Bogusław Pluta - dyrektor OZZ ZPAV oraz Aleksandra Potrykus-Wincza - country manager w Mood Media Poland, opowiedzą o tajnikach efektywnego wykorzystywania muzyki w biznesie. Panel skierowany jest do wszystkich właścicieli restauracji, kawiarni oraz innych punktów gastronomicznych, którzy chcieliby dowiedzieć się, w jaki sposób muzyka może wpłynąć na osiągnięcie wyższych zysków w prowadzonym biznesie.

Panel odbędzie się 28 maja o godzinie 13.00 w Sali Konferencyjnej 1B, piętro I

Targi Gastroexpo odbędą się w dniach 27-29 maja w centrum kongresowym AmberExpo. Centrum znajduje się przy ulicy Żaglowej 11.

Serdecznie zapraszamy!

Więcej informacji na temat Targów oraz biletów pod adresem: www.gastroexpo.amberexpo.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022