Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

25 marca 2016 r.

Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach

W zestawieniu 50 najpopularniejszych utworów w polskich klubach i dyskotekach na pierwszym miejscu znalazła się Imany z utworem Don’t Be So Shy. Tuż za nią Norweżka Sandra Lyng z przebojem Play My Drum, a podium zamyka Geeno Smith i Stand by Me.

Najpopularniejsze utwory grane w polskich klubach

W zestawieniu 50 najpopularniejszych utworów w polskich klubach i dyskotekach na pierwszym miejscu znalazła się Imany z utworem Don’t Be So Shy. Tuż za nią Norweżka Sandra Lyng z przebojem Play My Drum, a podium zamyka Geeno Smith i Stand by Me.

W pierwszej dziesiątce jedynym polskim wykonawcą jest grupa Boys z przebojem Jesteś szalona na miejscu 10.

Poniżej przedstawiamy zestawienia 50 najczęściej odtwarzanych utworów w polskich dyskotekach i klubach w tygodniu od 7 do 13 marca 2016 r.


WykonawcaTytuł
1ImanyDon't Be So Shy
2Sandra LyngPlay My Drum
3Geeno SmithStand by Me
4Tiesto & Oliver Heldens ft. Natalie La RoseThe Right Song
5InnaRandez vous
6Geo da Silva & Jack MazzoniBailando Conga
7Robin Schulz ft. J.U.D.G.EShow Me Love
8Alvaro SolerEl Mismo Sol
9Aron Chupa ft. Little Sis NoraLittle Swing
10BoysJesteś szalona
11CleoZabiorę nas
12Robin Schulz ft. Francesco YatesSugar
13Felix Jaehn ft. PolinaBook of Love
14Omi ft. Aron ChupaDrop in the Ocean
15Remady & Manu-LAnother Day in Paradise
16Djane HouseKat & RameezAss Up
17BastoHold You
18Jay Sean & Sean PaulU Make My Love Go
19Adam LambertAnother Lonely Night
20Duke DumontOcean Drive
21ItaloBrothersWelcome to the Dancefloor
22DJ Adamus ft. Sabina JeszkaKing of My Castle
23Nicky Jam y Enrique IglesiasEl Perdon
24Jolyon Petch ft. LivingstoneFast Car
25Lost Frequencies ft. Janieck DevyReality
2699 Souls ft. Destiny's Child & BrandyThe Girls is Mine
27Rebel ft. Brooklyn RoseMissing
28Village GirlsKick It!
29Heimlich ft. Sterre LunaChocolate
30DJ Adamus pres. Jazzowski ft. MrZoobMój jest ten kawałek podłogi (2015)
31Nils van Zandt ft. Mayra VeronicaParty Crasher
32KSHMR & MarnikBazaar
33OmiHula Hoop
34Marcin KlimczakAicha 2016
35Florian Kempers ft. RozallaEverybody's Free 2016
36Philip George & Anton PowersAlone No More
37FreischwimmerCalifornia Dreamin’
38Michael CalfanNobody Does It Better
39Soleo & SequenceJa piję ja żyję
40Coco LocoEl Cubano
41Power PlayLubisz to lubisz
42Enrique Iglesias ft. Sean Paul, DescemerBailando
43Sia ft. Sean PaulCheap Thrills
44Luca Schreiner ft. Kimberly AnneMissing
45Alan WalkerFaded
46Pudzian BandCałuj mnie do rana
47MargaretCool Me Down
48Alvaro SolerAgosto
49DejwPetarda
50Empir3 ft. Pit BailayRide Like the Wind

Źródło: DJ Promotion, www.djpromotion.com.pl, e-mail: office@djpromotion.com.pl

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022