Wartość muzyki w salonach urody
Wyniki badania opinii publicznej zlecone przez ZPAV spotkały się z dużym zainteresowaniem pism z branży usługowej. Badanie, przeprowadzone w kwietniu bieżącego roku przez OBOP, dotyczyło wpływu muzyki na klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody.
Wyniki badania opinii publicznej zlecone przez ZPAV spotkały się z dużym zainteresowaniem pism z branży usługowej. Badanie, przeprowadzone w kwietniu bieżącego roku przez OBOP, dotyczyło wpływu muzyki na klientów sklepów, lokali gastronomicznych i salonów urody.
O korzyściach płynących z grania muzyki w salonach urody pisze Anna Krężlewicz w Wiadomościach Kosmetycznych - art. „Manicure przy muzyce”. Skrupulatnie wylicza, o ile wzrośnie zysk lokalu, w którym klientom towarzyszy muzyka. W artykule „Nie wyłączaj radia, to się nie opłaca”, opublikowanym w Wiadomościach Handlowych, ta sama autorka wskazuje, że muzyka jest jednym z narzędzi marketingowych pomagającym zwielokrotnić zyski, a wyłączając radio, żeby zaoszczędzić, tak naprawdę się traci.