Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

15 lutego 2013 r.

Duże możliwości na małym ekranie – Świat Hoteli

Duże możliwości na małym ekranie to tytuł artykułu, który opublikował miesięcznik Świat Hoteli prezentujący możliwości jakie stwarza telewizor w hotelu. Dziennikarka, Karolina Owczarek, przedstawia szeroki zakres informacji podpowiadając ciekawe rozwiązania z zakresu marketingu bezpośredniego. Właściciele hoteli i pensjonatów mogą m.in. dowiedzieć się czym należy się kierować przy wyborze oferty programów dla gości hotelowych, a także co oprócz kanałów telewizyjnych może oferować telewizor hotelowy i jak te możliwości wykorzystać do rozwoju biznesu. Artykuł uzupełniają szczegółowo wyjaśnione kwestie prawne. To interesujący materiał zarówno dla dużych hoteli sieciowych jak i małych lokalnych pensjonatów. Polecamy i zapraszamy do lektury.

Świat Hoteli, Karolina Owczarek

Duże możliwości na małym ekranie to tytuł artykułu, który opublikował miesięcznik Świat Hoteli prezentujący możliwości jakie stwarza telewizor w hotelu. Dziennikarka, Karolina Owczarek, przedstawia szeroki zakres informacji podpowiadając ciekawe rozwiązania z zakresu marketingu bezpośredniego. Właściciele hoteli i pensjonatów mogą m.in. dowiedzieć się czym należy się kierować przy wyborze oferty programów dla gości hotelowych, a także co oprócz kanałów telewizyjnych może oferować telewizor hotelowy i jak te możliwości wykorzystać do rozwoju biznesu. Artykuł uzupełniają szczegółowo wyjaśnione kwestie prawne. To interesujący materiał zarówno dla dużych hoteli sieciowych jak i małych lokalnych pensjonatów. Polecamy i zapraszamy do lektury.

Świat Hoteli, Karolina Owczarek
Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022