Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Opłaty za muzykę - Aktualności

16 stycznia 2014 r.

Nowy serwis streamingowy Beats Music

Beats Electronics, producent sprzętu audio i popularnych słuchawek sygnowanych nazwiskiem rapera Dr Dree, zapowiedział na 21 stycznia start nowej usługi ze streamingiem muzyki - Beats Music w Stanach Zjednoczonych.

Nowy serwis streamingowy Beats Music

Beats Electronics, producent sprzętu audio i popularnych słuchawek sygnowanych nazwiskiem rapera Dr Dree, zapowiedział na 21 stycznia start nowej usługi ze streamingiem muzyki - Beats Music w Stanach Zjednoczonych.

Beats Electronics już w 2012 r. rozpoczął swoje działania związane ze streamingiem, kupując serwis MOG, oferujący muzykę na życzenie. Informacje o nowym projekcie firmy pojawiły się już przed rokiem. Na początku stycznia 2014 r. na stronach producenta sprzętu audio poinformowano o uruchomieniu nowego serwisu streamingowego pod marką Beats Electronics 21 stycznia bieżącego roku. Działał on będzie na razie jedynie w Stanach Zjednoczonych.

Zasady działania serwisu nie będą znacznie różnić się od znanych do tej pory serwisów, jak Spotify, czy Deezer. Za 10 dolarów jego użytkownik dostanie nielimitowany dostęp (z komputera, tabletu i smartfonu z iOS, Androidem i Windows Phone) do bazy ok. 20 milionów utworów. Na początek swojej działalności Beats Music przewidział promocję dla klientów operatora AT&T – w cenie 15 dolarów miesięcznie otrzymają oni nielimitowany dostęp dla pięciu użytkowników. Pojawią się w nim znane z innych serwisów streamingowych playlisty stworzone przez ekspertów, rekomendacje bazujące na zainteresowaniach użytkownika oraz zupełna nowość - playlisty układane na podstawie informacji o tym, gdzie jesteśmy, jak się czujemy, czy z kim jesteśmy. Ponadto twórcy chcą położyć większy nacisk na oryginalne wykonania utworów. Covery, wersje instrumentalne, akustyczne oraz karaoke mają być dostępne dopiero po kliknięciu w specjalny przycisk.

www.beatsbydre.com

Value gap
69% gości hotelowych uważa, że muzyka jest jednym z głównych czynników kreujących atmosferę hotelu (MWFY)
75% gości hotelowych lubi słuchać muzyki w lobby, barach, restauracjach i przestrzeniach ogólnodostępnych w hotelu (MWFY)
73% właścicieli sklepów z odzieżą i obuwiem jest przekonanych o pozytywnych oddziaływaniu muzyki na klientów. Obecność muzyki przyciąga do nich klientów.
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 2160 zł miesięcznie w sklepie spożywczym o dziennym utargu w granicach 1000 zł
78% kobiet odwiedzających salon urody wyżej cenni sobie dobrą muzykę niż oferowaną tam kawę, herbatę lub kolorowe czasopisma
Dobra muzyka pozwala skutecznie zrelaksować się podczas zabiegów kosmetycznych 2/3 klientom (76% kobiet, 85% klientów w wieku 20-29 lat)
20% regularnych gości salonów urody wybrałoby inny lokal gdyby nie była w nim odtwarzana muzyka
85% właścicieli klubów fitness i 90% właścicieli kręgielni i bilardów jest wręcz przekonana o promocyjnym znaczeniu muzyki w ich działalności i jej wpływie na zachowania oraz nastrój klientów
80% klientów czerpie więcej przyjemności z zajęć w klubie fitness podczas słuchania muzyki tła (MWFY)
80% klientów twierdzi, że muzyka w czsie zajęć fitness bardziej motywuje ich do ćwiczeń (MWFY)
Szacowany przeciętny spadek przychodów przy braku muzyki to 5476 zł miesięcznie w restauracji o dziennym utargu w granicach 600 zł
Jeżeli zostanie wyłączona dobra muzyka to 32,6% klientów restauracji wybierze inny lokal
82% właścicieli restauracji uważa, że muzyka zachęca klientów do odwiedzania ich lokali, jak i wydłuża ich czas pobytu w nich.
55% gości hotelowych preferuje spotkania z klientami w miejscach gzdie grana jest dobra muzyka (MWFY)
Fryderyk Festiwal 2022